فرمانده انتظامی کردستان از توقیف یک دستگاه خودروی حامل بیش از ۵ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در "بانه" خبر داد.

سردار علی آزادی گفت: مأموران انتظامی شهرستان بانه با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه وانت لندکروز حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: مأموران انتظامی با هماهنگی مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف کردند، و در بازرسی از آن تعداد ۴۴ دستگاه گوشت کوب برقی، ۲۸ دستگاه جاروبرقی و ۱۱ دستگاه مخلوط کن فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

او می گوید: کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد کردند، در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کشف ۱۲۲ راس دام زنده قاچاق در سروآباد

فرمانده انتظامی سروآباد گفت: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی توسط ماموران انتظامی شهرستان مبنی بر قصد انتقال احشام زنده قاچاق به آن سوی مرز‌ها،   ۲ دستگاه کامیون حامل احشام شناسایی کردند.

سرهنگ محمدی گفت:ماموران با هماهنگی مراجع قضائی کامیون‌های مورد نظر را متوقف کردند و در بازرسی از خودرو‌ها تعداد ۱۲۲ راس دام زنده قاچاق کشف شد.

او می گوید: کارشناسان ارزش ریالی احشام کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، رانندگان هر ۲ خودرو برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ محمدی گفت: مبارزه با قاچاق احشام به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد،پلیس حسب وظیفه و برابر قانون با هدف جلوگیری از هرگونه قاچاق در استان، قاطعانه با اقتدار با این پدیده برخورد می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.