مقابله پدافند هوایی سوریه با حمله هوایی صهیونیست‌ها + فیلم

منابع سوری از رهگیری و انهدام موشک‌های رژیم صهیونیستی در آسمان دمشق خبر دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از شنیده شدن صدای انفجار ناشی از مقابله پدافند هوایی ارتش این کشور با موشک‌های رژیم متجاوز صهیونیستی در آسمان دمشق خبر داد.

انفجار‌ها در داخل شهر نبوده و در ریف دمشق و اطراف «جبل المزه» به وقوع پیوسته است.

۲ موشک اسرائیلی به اهدافی در دمشق اصابت کرده و ۴ موشک دیگر نیز توسط پدافند هوایی سوریه رهگیری و منهدم شده است.

یک منبع نظامی سوریه گفت: «حدود ساعت ۰۰:۴۱ بامداد امروز (چهارشنبه)، دشمن اسرائیلی با شلیک چند موشک از سمت طبریا، نقاطی را در اطراف دمشق هدف قرار داد.»

منبع نظامی تأکید کرد که پدافند هوایی سوریه با موشک‌های شلیک شده دشمن مقابله کرده و بیشتر آن‌ها را ساقط کرده است.

منابع محلی اعلام کردند یک فروند موشک دشمن صهیونیستی به قرارگاه هنگ ۱۰۰ ارتش سوریه اصابت کرد . مقر هنگ ۱۰۰ ارتش سوریه در منطقه سومریه واقع در ۵ کیلومتری غرب شهر دمشق است . این قرارگاه حاوی انبار مهمات ارتش است برخی منابع محلی هم از اصابت یکی از موشکهای دشمن صهیونیستی به کوه های زبدانی در ۵۰ کیلومتری غرب شهر دمشق و در مجاورت مرزهای مشترک با لبنان خبر دادند.

رویترز به نقل از وزارت دفاع سوریه اعلام کرد: در حمله موشکی اسرائیل ۴ سرباز کشته و ۳ نفر زخمی شدند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیسی روز گذشته (سه‌شنبه) اعلام کرد که یک فروند پهپاد این رژیم در داخل خاک سوریه سقوط کرده است.

ارتش رژیم اشغالگر بدون اشاره به دلیل سقوط این پهپاد اعلام کرد که تحقیقات در خصوص آن انجام خواهد شد. ارتش این رژیم همچنین مدعی شد که هیچ‌گونه نگرانی در مورد درز اطلاعات به دنبال سقوط این پهپاد که در حال انجام فعالیت عادی خود بوده است، وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
چه تصاویر گویایی ؟ چه پدافند قدرتمندی ؟ چه سقوط هایی دقیق و نقطه زنی ؟ چه جواب دندان شکنی ؟ عجب صبری بشار دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
هیچ کدام نه سوریه و نه لبنان و نه غزه در مقابل اسرائیل نمی تونند ایستادگی کنند و این حرفها همش تو خالی و یک نوع بلف است و تا دنیا وجود داره اسرائیل تاخت و تازش را به این کشورها ادامه میدهد مگر اینکه خودش نخواهد .
Iran (Islamic Republic of)
شیبانی
۱۰:۲۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
حقیقت که خییلی شک بر اگیز است چرا سوریه جواب تجاوزات اسراییل را نمیدهد؟
Iran (Islamic Republic of)
علی آقا
۰۹:۱۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
چرا سوریه یا نیروهای ایرانی مستقر در سوریه با موشک جواب تجاوز اسراییل رو نمی دهند ؟؟؟؟ واقعا برای من سوال هست .. اگر بعد از هر تجاوز اسراییل بلافاصله 5 تا 10 موشک شهاب 3 یا خرمشهر یا ... به تل آویو و به اهداف مشابه مورد اصابت شلیک بشه به نظر شما جرات تجاوز مجدد پیدا می کنند ؟؟؟؟ ایران تو سوریه چی کم داره ؟؟؟ شهامت ؟‌ جرات ؟؟ یا موشک ؟؟؟‌هرکدومش که کمه لطفا سریع تامین بشه و اقدام کنید ... با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
شهامت می خواهد و اینکه بالا دستیها واقعیتهای نظامی را خوب می دانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
خیلی جای سیوال است؟ چطور اسراییل متجاوز اگر یک گلوله بطرف غزه ویالبنان شلیک کند صدها موشک ازطرف حماس وحزب الله بطرفش شلیک میشود، لاکن سالهاست اسراییل باموشک ـپهپاد وهواپیما به سوریه شلیک وتجاوز میکند دریغ از یک عمل تلافی جـویانه براستی چرا سوریه نمیتواند درمقابل به اسراییل موشک شلیک کند؟ چندین بارهم اسراییل مقر استقرار نیروهای ایران درسوریه راهدف قرارداده و تعذادی هم پاسدار شهید شده لاکن ایران هم پاسخی نداده؟ قسمت مبهم این قضیه. چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۱:۲۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
چیز مبهمی نی حرف تا عمل خیلی نمیتونن از خاک خودشون بزنن چون میترسن برا همین میرن از فلسطین لبنان میزنن میگنن حزب الله زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
اینترنت خیلی گران شده
آخرین اخبار