مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری حدود یک هزار پورت مخابراتی در ۶ شهرستان ظرفیت سازی شده است.

آزاد حکمت گفت: مخابرات منطقه کردستان در سال جاری نیز نسبت به توسعه و ایجاد ظرفیت‌های جدید بر اساس برنامه‌های تدوین شده قدم بر خواهد داشت.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: هزار پورت در ۶ شهرستان سنندج، سقز، دهگلان، مریوان، دیواندره و بیجار ایجاد شده است.

به گفته او از این رقم ۲۸۸ پورت آن سرویس (ADSL)، ۱۲۸ پورت سرویس (VDSL) و حدود ۶۰۰ پورت دیگر نیز مربوط به تلفن ثابت است که برای واگذاری و تأمین نیاز مشتریان جدید ظرفیت سازی شده است.

حکمت گف: تأمین تجهیزات و امکانات لازم برای تحقق این مهم صورت گرفته و مبلغ ۶ میلیارد ریال برای این پروژه‌ها سرمایه گذاری شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در حوزه تلفن ثابت در شهرستان دهگلان ۲۶۵ پورت، در شهرستان سقز ۱۲۸ پورت و در شهرستان مریوان ۱۹۲ پورت ظرفیت سازی شده است.

او می گوید: برای توسعه و ظرفیت سازی ADSL نیز در شهرستان دهگلان ۶۴ پورت، شهرستان سنندج ۶۴ پورت، شهرستان مریوان ۱۲۸ پورت و در شهرستان دیواندره ۳۲ پورت دایر شده است.

حکمت گفت: در شهرستان بیجار نیز تعداد ۱۲۸ پورت VDSL ظرفیت سازی صورت گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: توسعه و ظرفیت سازی پورت‌های جدید مخابراتی با هدف پاسخگویی سریع به نیاز مشتریان و رعایت اصل مشتری مداری مورد توجه مخابرات منطقه است و با بهره گیری از حداکثر پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم ورزید.

او گفت: با اجرای هر چه بیشتر پروژه‌های فنی و توسعه‌ای در سال جاری، شاهد ارتقا بیش از پیش سطح کیفی و کمی محصولات و سرویس‌های مخابراتیِ قابل ارائه به مشتریان خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.