معاون شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: همچنان ساخت و ساز‌ها در حال انجام است در حالی که هزینه حق انشعاب از سال ۹۳ ثابت مانده است.

احمدی نصر آبادی گفت: در مصوبات کارگروه‌های کارشناسی که در حوزه ساخت و ساز برای شهر‌های مختلف استان برگزار می‌شود ما صاحب رای نیستیم.

او گفت: دربسیاری از موارد جلسه، نظر ما مخالف است چرا که تامین زیر ساخت‌ها به شرکت آب و فاضلاب فشار و مشکلاتی را در خصوص تامین آب وارد می‌کند.

نصر آبادی گفت: در سال ۹۸ و ۹۹، ده هزار و ۲۰۰ انشعاب به واحد‌های تازه تاسیس فروخته شد که ۶۰ درصد واحد‌ها در جنوب شهر گرگان واقع هستند.

او گفت:این میزان ۸۱ لیتر بر ثانیه به تاسیسات این شرکت فشار آبی وارد می‌کند و این در حالی است که ما با کمبود منابع آبی رو به رو هستیم.

نصرآبادی می‌گوید: در این خصوص نامه نگاری‌هایی هم صورت گرفته و در جلسات کارگروهی کارشناسی نیز حضور داریم، اما صاحب رای نیستیم و مخالف‌هایی نیز در مورد برخی ساخت و ساز‌ها نیز داشتیم.

به گفته نصرآبادی همچنان ساخت و ساز‌ها در حال انجام است و هزینه‌هایی که بابت حق انشعاب این تاسیسات گرفته می‌شود بسیار کم است چرا که از ساعت ۹۳ این حق انشعاب ثابت مانده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.