خیرین نقش موثری در رفع معضلات اجتماعی دارند

سرپرست اداره کل بهزیستی زنجان گفت:خیرین و نیکوکاران در رفع معضلات جامعه هدف به خصوص مشکلات معیشتی و هزینه درمان نقش بسزایی دارند.

حسینی  عصر دیروز سه شنبه در مراسم افطار بهزیستی با حضور شماری از مددجویان، گفت: یکی از سیاست‌های بهزیستی استفاده از ظرفیت خیرین است.

او بابیان اینکه نقش خیرین و نیکوکاران در رفع معضلات جامعه هدف به خصوص مشکلات معیشتی و هزینه درمان بسیار موثر است، گفت: این استان ظرفیت بسیار خوبی در حوزه خیرین دارد.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه ۲۹ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند، گفت: خدمات لازم به این قشر از جامعه ارائه می‌شود.

حسینی بابیان اینکه نیکوکاران سهم مهمی در رفع مشکلات این گروه‌های هدف دارند، گفت: همت و حمایت گروه‌های جهادی ظرفیت مناسبی برای ارتقاء سطح کیفی خدمات بهزیستی است.

او بابیان اینکه مردم نیکوکار استان زنجان می‌توانند از طریق موسسات و مراکز وابسته به بهزیستی، حمایت‌ها و مساعدت‌های خود را به اقشار کم برخوردار و آسیب پذیر داشته باشند، گفت: خیرین بازوان توانمند بهزیستی هستند و در حال حاضر نزدیک به ۲ هزار خیر به صورت مستقیم و غیرمستقیم با بهزیستی همکاری می‌کنند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان به پویش "در محضر، ولی نعمتان" با حضور گروه‌های جهادی اشاره کرد و گفت: اجرای این پویش در جهت بهبود شرایط خدمات رسانی به آحاد جامعه بخصوص محرومان انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.