کریمی:

تیم ملی فوتبال در جام جهانی باید با تیم های قوی همگروه می شد

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: با توجه به شرایط بازی با تیم‌های بزرگ دنیا را نداریم به نظرم بهتر بود با تیم‌های قوی همگروه می‌شدیم.

علی کریمی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال درباره همگرو‌های  ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت:  من دوست داشتم گروه مان در جام جهانی قوی‌تر باشد، زیرا ما شرایط بازی با تیم‌های بزرگ دنیا را نداریم و فقط می‌توانیم در جام جهانی بازی‌های قوی داشته باشیم. تیم ملی انگلیس در مقایسه با قدرت‌های بزرگ جهان قدرت خاصی نیست و من دوست داشتم با تیم‌های بهتری همگروه می‌شدیم.

قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ روز ۱۲ فروردین انجام شد و تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه B با تیم‌های انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف (یکی از بین تیم‌های اسکاتلند، ولز یا اوکراین) همگروه شد.


بیشتر بخوانید


کریمی گفت: امتیاز مثبت این جام جهانی برای ما مسابقات جام ملتها است که بلافاصله بعد از این رقابت‌ها برگزار می‌شود و می‌توان این رویداد را برای تیم ملی به صورت یک مسابقات تدارکاتی خوب در نظر گرفت. جدا از نتیجه‌ای که تیم ملی در جام جهانی می‌گیرد همه ما دوست داریم تیم ملی در دوحه قطر حضوری شایسته داشته باشد و بازی‌های قابل توجهی را به نمایش بگذارد.

گفته می‌شود تیم ملی فوتبال برای حضور قدرتمندانه در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های ملی پرو، نیوزلند و کانادا  بازی تدارکاتی برگزار خواهد کرد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
همه دنبال صعود ان تو دنبال تمرین فوتبال
آخرین اخبار