وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده ویژه دولت در سفر استانی رییس جمهور دقایقی از بیمارستان شهدای آبیک بازدید کرد.

بهرام عین‌اللهی از بخش‌های مختلف بیمارستان شهدا بازدید کرد و ضمن دیدار و گفتگو با کادر درمان و پزشکان شاغل در این بیمارستان، از خدمات و تلاش‌های شبانه روزی و ایثارگرانه آنان تقدیر کرد.

وی همچنین از نزدیک در جریان فعالیت و شرایط بیمارستان شهدای آبیک قرار گرفت؛ بیمارستانی که در سال ۹۲ بدون تکمیل و فقط بخش اورژانس و کلینیک آن افتتاح شد و با پیگیری نمایندگان مجلس، مسوولان استانی و شهرستانی راه‌اندازی کامل آن در دستور کار قرارگرفته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین، آخرین وضعیت بیمارستان شهدا و خدمات ارائه شده به بیماران و اقدامات در دست انجام به منظور بهبود عملکرد خدمات رسانی در این مرکز درمانی را تشریح کرد.

عبدالله دیدبان تأکید کرد: که مجدانه پیگیر آغاز طرح الحاقیه بیمارستان شهدا برای ارائه خدمات با حضور متخصصان بیشتر و با کیفیت‌تر در این بیمارستان هستیم.

وی؛ تامین نیرو‌های متخصص بیهوشی، قلب و جراحی عمومی را برای بیمارستان دولتی شهدا ضروری دانست و افزود: با تامین این نیرو‌ها که نیاز مبرم مردم شهرستان آبیک بوده، واجب و ضروری است.

دیدبان اضافه کرد: مسائل و مشکلات مربوط به بیمارستان شهدای آبیک در سفر رئیس جمهور و نشست شورای اداری در عصر امروز مطرح و پیگیری می‌شود.

شهرستان آبیک با حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارای یک بیمارستان خصوصی و یک بیمارستان دولتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.