کریمی:

فارس در حوزه دانش بنیان باید در قله قرار بگیرد

معاون استاندار فارس گفت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص در قله بودن فارس، استان فارس باید در همه زمینه‌ها در قله باشد که در بحث دانش بنیان نیز این امر باید رخ دهد.

عبدالعلی کریمی در نهمین نشست از سلسله نشست‌های مدیران پاسخگو که با حضور رئیس پارک علم و فناوری استان فارس برگزار شد، گفت: امسال، سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی نامگذاری شده که نشان از اهتمام رهبر معظم انقلاب به مسائل اقتصاد، تولید و اشتغال است.

او گفت: با توجه به شعار سال انتظار این است که تلاش مجموعه‌های دانش‌بنیان این باشد که از حد شعار خارج و به شکل اساسی به تحقق این شعار پرداخته شود.

به گفته این مقام مسئول، اصلی‌ترین مسئله شرکت‌های دانش‌بنیان در استان فارس مکان و فضای فیزیکی است که با همکاری استانداری و سایر دستگاه‌های مرتبط برای آن اقداماتی انجام شده است.

کریمی گفت: پردیس شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک علم و فناوری وحدت و تعامل بهتری داشته باشند تا فارس به جایگاه واقعی خود برسد، رتبه سوم یا پنجم برای استان فارس مناسب نیست و باید به رتبه اول برسد چراکه امکانات، ظرفیت و دانشگاه‌های استان چنین رتبه‌ای را ایجاب می‌کند.

معاون استاندار فارس با اشاره به فرمایش رهبری درباره در قله بودن فارس گفت: استان فارس باید در همه زمینه‌ها در قله باشد که در بحث دانش بنیان نیز این امر باید رخ دهد.

کریمی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند محصولات مورد نیاز جامعه صنعتی را براورده کنند و صادرات خوبی در سال گذشته داشتند که امید است امسال این صادرات بیشتر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار