فرماندار نیمروز با تاکید بر ساخت بیمارستان حداقل ۱۰تختخوابی در مرکز شهرستان گفت: باتوجه به وسعت بالای این منطقه و فاصله زیاد روستاها تا مرکز شهر ساخت بیمارستان یکی از مطالبات به حق مردم است.

 حبیب اله راهداری در دیدار با سرپرست شبکه بهداشت و درمان نیمروز گفت: هم‌اینک با توجه به نبود بیمارستان در این شهرستان، مردم به ناچار با هزینه‌های زیاد و خطرات جاده‌ای به بیمارستان‌های شهرستان‌ها و استان‌های همجوار برای درمان خود مراجعه کنند.

او  به وضعیت درمانگاه نیمروز اشاره کرد و گفت: باتوجه به نبود بیمارستان در شهرستان نیاز است تا درمانگاه شهر با حضور پزشکان متخصص بصورت شبانه روزی به مردم خدمات ارائه کند و این موضوع بصورت جدی توسط شبکه بهداشت و درمان پیگیری شود.

فرماندار نیمروز به تزریق واکسن کرونا تاکید کرد و گفت: شبکه بهداشت و درمان با همکاری بخشداران، شوراهای اسلامی و دهیاران بصورت ویژه موضوع واکسیناسیون شهروندان را در دستور کار قرار دهند تا هم‌اینک که وضعیت مبتلایان کاهش پیدا کرده زنجیره این بیماری بصورت کلی قطع شود.

 سیستان با پنج شهرستان زابل، هیرمند، زهک، نیمروز و هامون در شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی ولایت نیمروز افغانستان واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار