فرمانده انتظامی صحنه، از کشف ۳ مورد زمین‌خواری در این شهرستان و بازپس‌گیری ۷ هزار و ۴ متر از عرصه منابع طبیعی خبر داد.

منوچهر رضایی گفت : ماموران انتظامی صحنه در راستای اجرای طرح مقابله با زمین خواری و تصرف منابع طبیعی، ۳ مورد زمین‌خواری کشف کردند.

به گفته فرمانده انتظامی صحنه مساحت زمین‌های تصرف شده غیرقانونی به ۷ هزار و ۴ متر می‌رسد و در این راستا ۳ نفر هم دستگیر شدند.

افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم معرفی شدند.

کشف بیش از هزار حبه قرص روانگردان در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس، یک هزار و ۱۰۰ حبه قرص روانگردان در مرکز استان کشف شد.

علیرضا دلیری گفت: پس از اطلاع پلیس مبنی بر اینکه شخصی با یک دستگاه پراید اقدام به پخش قرص‌های غیرمجاز در سطح شهر کرمانشاه می‌کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران کلانتری ۱۷ بعثت و یگان امداد با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی خودرو مذکور شده و در عملیاتی غافلگیرانه آن را توقیف و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

در بازرسی‌های انجام شده یک هزار و ۱۰۰ حبه قرص روانگردان و ۴۰۰ سی سی شربت متادون کشف شد،راننده خودرو دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شد.

انهدام باند سارقان حرفه‌ای در کنگاور/کشف انبار اوراق وسایل نقلیه

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان حرفه‌ای در کنگاور و دستگیری هر ۵ عضو آن خبر داد.

عنایت فلاحی گفت: پس از وقوع چند مورد سرقت در شهرستان کنگاور، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای باند سارقان حرفه‌ای شده و در عملیات‌هایی جداگانه هر ۵ نفر را دستگیر کردند.

سارقان مبنی بر ارتکاب ۲۳ فقره سرقت منزل، خودرو، موتورسیکلت و ... اعتراف کردند ماموران در ادامه موفق به کشف محلی شدند که اعضای باند نسبت به اوراق وسایل نقلیه مسروقه اقدام می‌کردند.

۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و تعداد زیادی لوازم اوراق شده خودرو‌های مسروقه کشف، سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی معرفی شدند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.