سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به اهمیت اصول پدافند غیرعامل اقدامات اجرایی به صورت مستمر در این زمینه رصد و ارزیابی می شود.

احساس کامرانی گفت: پدافند غیرعامل به عنوان یک عامل بازدارنده با توجه به اهمیتی که در پیشگیری از تحمیل خسارت به بخش های مختلف دارد مورد تاکید ویژه مقام معظم رهبری است.

وی فلسفه پدافند غیرعامل را آمادگی به منظور مقابله با انواع تهدیدها دانست و گفت: پدافند غیرعامل یک مساله مستمر و دایمی می باشد و مسئولان باید همیشه این مقوله را به عنوان یک الزام در نظر داشته باشند و باید در مواقع بروز حوادث مختلف مدیریت مناسب داشته و اقدامات را به شکل سریع انجام دهیم.

کامرانی گفت: استان هرمزگان یک استان استراتژیک است و باید در هر شرایطی بهترین کارکرد خود را داشته باشد چون دارایی‌های حیاتی کشور را در خود جای داده و باید از آنها به بهترین شیوه حفاظت کند و برای دستیابی به نتایج ملموس در زمینه بکارگیری اصول پدافند غیرعامل کمیته های تخصصی با حضور دستگاه های اجرایی ذیربط تشکیل گردیده است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر فرهنگسازی بیشتر در جامعه در خصوص اهمیت پدافند غیرعامل، گفت: فراگیری پدافند غیرعامل می‌تواند نقش کلیدی در بازدارندگی و کاهش آسیب‌ها داشته باشد.

در پایان احکام روسای کمیته های تخصصی اداره کل پدافند غیرعامل استان توسط سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به آنها اعطاء شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.