رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان گفت:محدودیت های ترافیکی در برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان های استان اعمال می شود.

سرهنگ برزو مرادی گفت: به مناسبت روز جهانی قدس و برگزاری مراسم راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهر‌های استان اعمال می‌شود.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان گفت: محدودیت ترافیکی از ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه تا پایان مراسم راهپیمایی اعمال می‌شود.

به گفته او این محدودیت و ممنوعیت ترافیکی تمامی معابر منتهی به سمت میدان آزادی و خیابان حضرت امام (ره) و از سه راه حبیبی به سمت مسجد جامع سنندج اعمال خواهد شد.

سرهنگ مرادی گفت: در این راستا، رانندگان می‌توانند از بلوار کردستان، خیابان اردلان و همچنین خیابان‌های مردوخ جنوبی و جامی به عنوان مسیر‌های جایگزین جهت تردد استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان گفت: همشهریان از پارک خودرو در مسیر‌های یاد شده قبل از اغاز اعمال محدودیت‌های ترافیکی خودداری کنند چرا که در صورت مشاهده، خودرو‌های متوقف شده با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهند شد.

او همچنین از شهروندان خواست تا ضمن همکاری با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی، از اصرار برای تردد در مسیر‌هایی که زمان برپایی مراسم راهپیمایی ممنوعیت تردد دارند خودداری کنند.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج از ساعت ۱۰ صبح آغاز و راهپیمایان مسیر خیابان فردوسی به سمت میدان انقلاب و خیابان حضرت امام «ره» به مسجد جامع را خواهند پیمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.