طرح زیرگذر ماهان- آزادی در یک قدمی افتتاح

سرپرست معاونت فنی عمرانی شهرداری کرج گفت: طرح زیرگذر ماهان- آزادی با پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی به افتتاح نزدیک می‌شود.

آقای محمدرضا احمدی‌نژاد گفت: تاکنون ۸۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری، ۱۲ هزار مترمربع قالب‌بندی، ۹ هزار و ۲۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی، ۱۲۰۰ تن آرماتوربندی و ۹ هزار مترمکعب زیراساس و اساس در این طرح انجام شده است.

او گفت:  طول حفاری شمع را هزار و ۳۰۰ متر طول ذکر کرد و با اشاره به اینکه ۳۶۰ مترمکعب چاه جذبی نیز در طول طرح حفرشده است، تعداد این چاه‌ها  ۹ حلقه است.

سرپرست معاونت فنی عمرانی شهرداری کرج گفت:   عملیات جدول‌گذاری به طول چهار و ۵۰۰ مترمکعب و صرف هزار تن آسفالت در طرح ماهان-آزادی اجرایی شده است.

او می گوید: همچنین ۵۰۰ مترمکعب بتن پیش‌ساخته در طرح اجرایی شده است.

آقای احمدی‌نژاد گفت: این طرح دارای چهار کندروی کنارگذر در جهت‌های شرق به شمال، جنوب به شرق، شمال به غرب و غرب به جنوب و دوربرگردان شرق به شرق و غرب به غرب بوده و زیرگذر نیز در سه لاین شرق به غرب و غرب به شرق طراحی و اجرا شده است.

او گفت:  عملیات اصلی طرح تقریباً به اتمام رسیده است و  دیواره‌های زیر عرشه رو به تکمیل بوده و روشنایی طرح نیز در حال انجام است.

به گفته سرپرست معاونت فنی عمرانی شهرداری کرج  با اتمام کار‌های زیرسازی، مخلوط ریزی و آسفالت زیرگذر، طرح ماهان-آزادی در زمان مقرر به بهره‌برداری خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
خداقوت.اون چهارراه کنار پمپ گاز چه شکلی میشه؟