مسابقات مناظره دانش آموزی فارس با حضور ۲۳ تیم آغاز شد.

مرتضی کریمی رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس گفت: مرحله اول استانی مسابقات مناظره دانش آموزی گروه دختران به صورت ویدئو کنفرانسی  آغاز شد.

او گفت: در این مرحله، ۲۳ تیم از گروه دختران حضور دارند و به صورت تک حذفی با هم رقابت می‌کنند.

کریمی گفت: تیم‌های شرکت کننده در مرحله استانی از شهرستان‌ها و مناطق ارژن، اقلید، اوز، آباده، جویم، خفر، داراب، درودزن، زرقان، سروستان، ششده، ناحیه ۱، ناحیه ۲، ناحیه ۳، ناحیه ۴، عشایری، فرگ، فسا، کازرون، کامفیروز، کهمره نودان، مرودشت و ممسنی هستند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس گفت: هر تیم، متشکل از ۴ دانش آموز و یک سرپرست است.

او نقش و جایگاه تشکیلات دانش‌آموزی در تحقق ایران قوی، جایگاه تشکیلات دانش‌آموزی در تحول نظام آموزش و پرورش کشور، جایگاه فضیلت‌های اخلاقی در فعالیت‌های تشکیلاتی، نقش توسعه آموزش مجازی در ارتقای آموزشی و پرورشی و نقش توسعه فضای مجازی در ارتقای کیفی فعالیت‌های تشکیلاتی را از محور‌های این دوره از مسابقات بیان کرد.

کریمی گفت: مناظره، مباحثه و مجادله احسن برای آشکار کردن حق و گفتگو و نکته بینی رو در رو با استفاده از روش رسمی استدلال تعاملی و به کارگیری شواهد و مدارک است که باید از ساختار منسجم برخوردار باشد و مناظره کنندگان بر موضوع اشراف داشته باشند، نقل قول‌ها باید با رعایت امانت و اخلاق باشد و در مناظره باید از تقابل‌های فردی اجتناب کرد و تنها به بیان شواهد و مدارک مستدل پرداخت.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس گفت: این مسابقات ویژه همه دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی از جمله پیشتازان، دانش‌آموز خبرنگاران خبرگزاری پانا و اعضای مجلس دانش آموزی در سراسر استان برگزار شده است و تیم‌های برتر به استان معرفی شده‌اند.

او گفت:  در بخش پسران نیز ۱۵ تیم با هم به رقابت می‌پردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار