استاندار زنجان به همراه نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه زنجان درپیام مشترکی به مناسبت روز جهانی قدس بر ضرورت دفاع ازملت فلسطین تأکیدکردند.

استاندار زنجان به همراه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر پیام مشترک صادر کردند.
متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» امام علی (علیه السلام)

ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از مظلوم همواره از مهمترین تأکیدات دین مبین اسلام و از شاخص‌های اصیل انقلاب اسلامی ایران بوده است و در این عصر، مسئله دفاع از مظلومیت فلسطین در مقابل دشمن غاصب صهیونیستی، بارزترین نمونه برای این شاخص به شمار می‌آید و طبق آموزه‌های دینی و تأکیدات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) روز قدس در پیش است؛ به نظرم امسال روز قدس با سال‌های دیگر فرق دارد. روز قدس فرصت خوبی برای همدلی و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و روحیه دادن به این‌ها و قدرت افزودنِ اینهاست تا حقیقتاً بتوانند در این میدان‌ها حضور پیدا کنند.

بی شک مقاومت و ایستادگی فولادین جوانان غیور فلسطینی در برابر رژیم اشغالگر قدس به زودی به ثمر خواهد نشست و با رسوایی و زبونی دشمنان اسلام و سردمداران کفر و استکبار و حامیان و فریب خوردگان آنان و ایادی منطقه‌ای و جهانی آنها، سرزمین فلسطین روزی آزاد خواهد شد.

مردم ایران ، به ویژه روزه داران ولایتمدار و آگاه استان زنجان با امید به آزادی فلسطین و قدس شریف، امسال نیز پرشورتر از همیشه با درک عمیق شرایط منطقه به دفاع از مظلومیت قبله اول امت اسلام خواهند پرداخت و در آخرین جمعه از ماه صیام، با حضور گسترده خود در راهپیمایی، ضمن استحکام بخشیدن به پیمان عمیق خود با آرمان‌های حق طلبانه انقلاب اسلامی و بنیانگذار فقید آن حضرت امام خمینی (ره) که این روز بزرگ را بنیان نهاد، نفرت و انزجار خود را از هر ظلم و ظالمی در جهان به ویژه رژیم صهیونیستی و حامیان و هم پیمانانش فریاد خواهند زد.

اجرکم عندالله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.