جشنواره ملی فرهنگی اقوام در لرستان برگزار می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: جشنواره ملی فرهنگی اقوام تا پایان اردیبهشت ماه جاری در این استان برگزار می‌شود.

 احمدرضا دالوند معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان  در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره فرهنگی اقوام در خرم‌آباد اظهار کرد: نوروز امسال با برنامه‌ریزی مناسب در ستاد هماهنگی خدمات سفر، شاهد اسکان حدود ۳۰ هزار مسافر بطور شبانه در خرم‌آباد بودیم.

او نقش صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال و رونق درآمد اقتصادی را مهم دانست و افزود: امسال لرستان در بحث حضور مسافران نوروزی و بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری رتبه چهار کشوری را کسب کرد که در ادوار گذشته یک اتفاق کم نظیر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: همزمان با جشنواره ملی اقوام، همایش روز خرم‌آباد و گردهمایی استانداران غرب کشور به منظور تدوین برنامه‌های گردشگری مربوط به این استان‌ها در لرستان برگزار خواهد شد.

دالوند ادامه داد: برگزاری این جشنواره ضمن اینکه فرصت خوبی برای معرفی بهتر فرهنگ، آداب و رسوم قوم لر است، زمان مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشاورزی و صنعتی استان به شمار می‌آید بنابراین امید می‌رود با همکاری و همدلی دستگاه‌های اجرایی گام مهمی در راستای معرفی ظرفیت‌های استان برای جذب سرمایه‌گذاران برداشته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.