مردم خراسان جنوبی امروز با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان می‌دهند که همچنان به آرمان‌های اسلام پایبند هستند.

آرمان‌های فلسطین این سال‌ها به پاس خون شهدای جبهه مقاومت همچنان در دل آزادیخواهان جهان زنده است.

این روز‌ها نیرو‌های رژیم صهیونیستی مسجد الاقصی را هدف گرفته اند، اما باز هم به در بسته خورده اند و با مقاومت مردم مواجه شده اند.

حال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم به خیابان‌ها می‌آیند و با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، انزجار خود را از استکبار نشان می‌دهند.

مقاومت، دشمن را ناکام کرده است

یکی از شهروندان بیرجندی گفت: روز قدس روزی است که متعلق به تمام مردم مسلمان و آزادیخواه در جهان است که آرمان آزادی را در سر دارند.

او گفت: نیرو‌های صهیونیستی تلاش کرده اند با اقدامات خود مسجد الاقصی را زیر نظر بگیرند و فعالیت اعراب و مردمان فلسطین را در این مسجد کم رنگ کنند.


بیشتر بخوانید


این شهروند بیرجندی گفت: تاکنون به لطف پاسداری و مجاهدت‌های صورت گرفته از سوی مردم، اهداف رژیم صهیونیستی محقق نشده است.

او گفت: با ادامه دار بودن مقاومت مردم در برابر زورگویی نیرو‌های صهیونیستی، شکست آن‌ها به زودی فرا خواهد رسید و قدس شریف آزاد خواهد شد.

دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

اما مسئولین خراسان جنوبی در پیام‌هایی جداگانه از مردم بصیر و مومن استان دعوت کرده اند تا در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

در متن دعوتنامه آیت الله عبادی نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی آمده است: اکنون بعد از قریب به ۸۰ سال ناله قدس مظلوم، فلسطین مظلوم، مسلمان مظلوم، اسلام مظلوم متفاوت از گذشته به گوش می‌رسد؛ در آستانه روز قدس شریف فراتر از آن بلکه وجدان انسانِ مظلوم جریحه برداشته و در جای جای جهان در محکومیت صهیونیسم اشغالگر به خیابان‌ها می‌ریزند و علیه استعمار فریاد می‌زنند و خواستار پایان اشغالگری هستند.

در ادامه این پیام آمده است: مردم خراسان جنوبی پیشاهنگ این اعتراضات جهانی، جمعه در روز جهانی قدس با مشت‌های گره کرده و فریاد ستم ستیز به صحنه می‌آیند تا به حکم وجدان انسانی و تکلیف اسلامی خود انجام وظیفه کنند.

اهپیمایی روز جهانی قدس در شهر بیرجند، امروز جمعه ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان شهدا تا میدان قدس برگزار خواهد شد و نماز عبادی – سیاسی جمعه نیز در مسجد امام حسین (ع) بیرجند اقامه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار