در حاشیه گردهمایی هنرمندان همدانی، کتاب «گاهی به تو فکر می‌کنم» شامل رباعیات ۳۷ شاعر جوان استان همدان رونمایی شد.

رییس حوزه هنری استان همدان در «عصر شعر» شاعران همدانی که به مناسبت فرا رسیدن روز قدس در پردیس سینمایی مهر قدس برگزار شد، گفت: این مجموعه شامل گزیده‌ای از رباعیات شاعران متولد ۱۳۵۷ به بعد استان همدان است که به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری همدان و با کوشش "حجت یحیوی" گردآوری شده است.

محمد مهدی سموات، کتاب «گاهی به تو فکر می‌کنم» را شصت و نهمین اثر مکتوب و هفتمین مجموعه شعر حوزه هنری استان اعلام کرد و گفت: این کتاب از سوی انتشارات سوره مهر حوزه هنری انقلاب اسلامی، در تیراژ یک هزار و ۲۵۰ نسخه و ۱۰۶ صفحه روانه بازار کتاب شده است.

او گفت: استان همدان در زمینه‌های ادبیات، ادبیات پایداری، خوشنویسی و تذهیب یکی از استان‌های برجسته کشور است.

سموات گفت: آثار هنری ما به دلیل اینکه منفرد هستند تبدیل به محصول نمی‌شود، آثار هنری برتر دنیا، حاصل ترکیب چندین اثر هنری است که یک اثر برجسته را تولید کرده و حرفی‌هایی برای گفتن دارد.

رییس حوزه هنری استان همدان گفت:  در عصر شعر امروز، از هنرمندان چند رشته هنری از جمله شعر، خوشنویسی، تذهیب و نقاشی دعوت شده است.

سموات گفت: به دنبال یک همزیستی در بین هنرمندان مختلف استان هستیم تا به یک خانواده بزرگ هنری در سطح استان تبدیل شویم.

او گفت: از نتایج تشکیل این خانواده بزرگ هنری، الهام گرفتن هنرمندان از یکدیگر و تولید آثار برجسته، خلاقانه و فراگیر هنری است.

همزمان در این عصر شعر، اشعار شاعران خوانده، خوشنویسی و کتابت شد.

همچنین تصویر مرحوم "فرج‌الله سلحشور"، نویسنده، کارگردان و فیلم ساز فقید کشور، توسط "رقیه رزمی" از نقاشان استان همدان، به روش سیاه قلم به تصویر کشیده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار