نماینده مردم شهرستان‌های کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی گفت: جریانات و نخبگان سیاسی باید نقش مشورتی برای مدیران اجرایی داشته باشند و در امور اجرایی دخالت نکنند.

فریدون عباسی دوانی در کارگروه اقتصادمقاومتی دادگستری فارس گفت: در چند ماه اخیر که شاهد فعالیت‌های استاندار هستیم وی را فردی با تجربه بالای اجرایی و صادق دیده ایم.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش‌های جدی دکتر ایمانیه استاندار فارس برای توسعه و پیشرفت استان با روحیه جهادی بر کسی پوشیده نیست.

نماینده مردم کازرون و کوه چنار گفت: برخی افراد که انتظار دخالت در انتصابات استان فارس داشته اند و به نتیجه دلخواه خود نرسیده اند، شروع به انتقاد و بهانه گیری کرده اند.

عباسی دوانی گفت: جریانات و نخبگان سیاسی باید نقش مشورتی برای مدیران اجرایی داشته باشند و در امور اجرایی دخالت نکنند، دولت مسئول اداره کشور است و انسجام مدیریتی و هماهنگ بودن تیم دولت اهمیت بسیار زیادی دارد و بر این اساس استاندار باید در سطح استان تعیین کننده نهایی باشد.

این نماینده مجلس گفت: از رئیس کل دادگستری استان فارس انتظار دارم به نهاد‌های نظارتی گوشزد کنند که افراد در بحث اداره استان دخالت نکنند و و کمک کنند که مدیریت ارشد اجرایی استان بتواند سیاست‌ها و تدابیر دولت را در پیش بگیرد.

او گفت: در شرایطی که دشمن حضور حداکثری دارد برای کمک به دولت و موفقیت کشور باید همه جریانات دلسوز و انقلابی و نهاد‌های نظارتی هماهنگی و همراهی لازم را با دولت داشته باشند.

نماینده شهرستان‌های کازرون و کوه چنار در مجلس با اشاره به این که سرمایه گذاری و حضور سرمایه گذاران برای توسعه و پیشرفت استان باید در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد: برای تحقق این موضوع مهم، حمایت همه جانبه از مدیران اجرایی در استانی و استاندار فارس ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار