وحیدی:

همه تولیدات رژیم صهیونیستی نامشروع است

وزیر کشور گفت: رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی و نامشروع است؛ در نتیجه همه چیز از جمله تولیداتش نامشروع است.

احمد وحیدی وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره لازم الاجرا بودن قانون عدم معامله با افراد رژیم صهیونیستی گفت:  برخی کشورهای اروپایی هم حتی بعضی محصولاتی را که در شهرک‌های صهیونیستی تولید می‌شوند، تحریم کرده اند.

به گفته وحیدی رژیم صهیونیستی محکوم به فناست و مردم آزاده دنیا به دنبال تحریم همه دستاوردهای این رژیم هستند که به خون مردم مظلوم فلسطین آغشته است.

جنبش بین المللی بایکوت، عدم سرمایه گذاری و تحریم اسرائیل "BDS" در ۹ ژوئیه ۲۰۰۵ توسط ۱۷۱ سازمان غیردولتی فلسطینی بنیان گذاری شد و درحال حاضر به جنبشی جهانی تبدیل شده است که هدف آن تحت فشار قرار دادن دولت رژیم صهیونیستی با اهرم‌های اقتصادی جهت پایان اشغال سرزمین فلسطین، رفع تبعیض و به رسمیت شناختن حق بازگشت میلیون‌ها آواره فلسطینی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
7891
۰۱:۰۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
افرین. کم کم نور به چشم میخورد. تازه طرز تفکر شما دارد جوانه ای می زند که گیاهش داروی اصلی درد ماست. واکنش باید همینطور بموقع نشان داده شود. ضمنا مواظب عراق باشید که در فضای انارشیستی عدم داشتن رییس جمهور با اسراییل قرارداد نبندد و اگر بست نسخه اش از قبل اماده باشد. مثلا فروش گاز که دنیا برایش خونبهای سنگیتی می پردازد نباید بوسیله عراق بدون پشتوانه و به طور غیر عمدی به رژیم صهیونیستی برسد و معادلات جنگی را بر هم بزنیم که در ان هیچ نقشی نداریم. بعد عراق خود را به سمنمیولیسم یا خوابگردی بزند و متهم اصلی ما محسوب شویم در حالی که حقمان هم ضایع شده باشد. علاج وافعه قبل از وقوع باید کرد. وگرنه عراق مسلم برای ما احترامش بسی زیاد است.
آخرین اخبار