امام جمعه همدان گفت: حمایت از فلسطین در راستای منافع ملی ماست که با تبلیغات منفی عده‌ای در داخل و خارج آن را معکوس جلوه می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه همدان در روز قدس گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس از مهمترین امور شرعی است که از طرفی اهمیت توجه وظایف اجتماعی را نیز نشان می‌دهد.

حجت الاسلام شعبانی موثقی گفت: صهیونیست ها قصد داشتند با تکیه بر دستورات مذهبی و دینی خود سراسر منطقه را در اشغال خود درآورند، طمع و اشغال‌گری صهیونیست‌ها بی پایان و سیری ناپذیر است و آن‌ها برای کل دنیا برنامه دارند.

او گفت: اگر جبهه مقاومت و پایداری آن‌ها نبود این غده سرطانی کل منطقه را فرا گرفته بود، جریان مقاومت بود که صهیونیست را از جنوب لبنان بیرون راند و انتفاضه‌ فلسطین را به راه انداخت.

حجت الاسلام شعبانی گفت: جریان مقاومت با مبارزه همه جانبه کل منطقه را از خطر این رژیم غاصب صهیونیستی حفظ کرد.

او گفت: حمایت از فلسطین در راستای منافع ملی ماست که با تبلیغات منفی عده‌ای در داخل و خارج آن را معکوس جلوه می‌دهند.

خطیب جمعه همدان درباره فرا رسیدن هفته معلم نیز گفت: با قرار گرفتن در آستانه روز معلم توجه به این قشر زحمتکش لازم و ضروری است.

حجت الاسلام شعبانی موثقی گفت: جایگاه معلم در جامعه ارتقاء پیدا کند و به مشکلات این طبقه از جامعه توجه شود.

او گفت: توجه به مشکلات جاری در جامعه از جمله گرانی کالا و افزایش اجاره بها باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان همچنین گفت: حضرت علی(ع) پنج رسالت مهم پیامبران در برابر جامعه انسانی را یادآور شدند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی گفت: احیای فطرت بشری، یادآوری نعمت‌های فراموش شده، اتمام حجت با انسان بخشی از این رسالت پیامبران الهی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار