حجت الاسلام شجاعی گفت: بزرگ ترین پیام حرکت عظیم مردمی در روز قدس این است که ما تا آخر ایستاده ایم.

حجت الاسلام شجاعی با تشکر از مردم زرند برای حضور در راهپیمایی روز قدس گفت:  امروز وحدت، تنها راه برون رفت از مشکلاتی است که استکبار جهانی ایجاد کرده و جبهه مقاومت با هدایت‌های مدبرانه رهبر کشورمان مسیر خودش را با قوت و قدرت پیدا کرده است و ادامه می‌دهد.

او گفت: بعضی از دولت‌های عربی خیانت کردند و در صفوف مسلمانان خلل ایجاد می کنند و دنبال به رسمیت شناختن صهیونیست‌ها هستند و به خیال باطلشان با  آن‌ها پیمان بستند، هر چند خیالشان باطل است و دولت‌های مصر و لیبی و اخیرا اوکراین که زمین خوردند و در بزنگاه‌ها تنها ماندند، باید برای این کشور‌ها درس عبرت شوند.

امام جمعه زرند  گفت: بزرگ ترین پیام حرکت عظیم مردمی در روز قدس این است که ما تا آخر ایستاده ایم و ایستادگی مردم ایران در حمایت از فلسطین و قدس شریف است.

او می گوید: باید به بصیرت شما مردم ایران آفرین گفت که همیشه به موقع وارد عمل می شوید، دشمن شناس هستید و توطئه‌های دشمن را تشخیص می‌دهید و امروز با مشت‌های گره کرده با شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل به صورت استکبار جهانی زدید.

خطیب نماز جمعه زرند ضمن امیدواری به آزادی قدس گفت: امیدواریم و این امید ما دور از ذهن نیست که به زودی نماز جماعتی را در مسجد الاقصی پشت سر  امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برگزار کنیم و پایان یافتن رژیم نامشروع صهیونیست را جشن بگیریم.

او ضمن تبریک پیشاپیش عید فطر گفت: عید فطر روز‌ گرفتن جوایز از پروردگار عالم است که امام علی (ع) روز فطر را به روز قیامت تشبیه کردند که هر کس نتیجه عملش را می گیرد.

امام جمعه زرند  می‌گوید: مصرف زکات فطریه، همان مصرف زکات اموال است که اولویت آن با فقرا هست و اگر کسی فقیری از خویشانش می شناسد، اولویت با او است. 

او با اشاره به نیمه کاره ماندن مصلای پیامبر اعظم (ص) شهر زرند گفت: از همه مسئولان شهرستان و خیران درخواست داریم  برای  کمک به ساخت و ساز مصلای  شهر زرند همکاری داشته باشند.

حجت الاسلام شجاعی به سالروز شهادت شهید مطهری و گرامیداشت مقام معلم پرداخت و  گفت: روز دوشنبه سالروز شهادت استاد شهید مطهری است، شهیدی که میدان دار عرصه جهاد تییین بود و با قلم و نوشتارش در تبیین معارف الهی، سنگ تمام گذاشت. 

او روز معلم را  به تمامی معلمانی که در تراز جمهوری اسلامی برای تربیت فرزندان این انقلاب قدم برمی دارند، تبریک گفت.

برچسب ها: نماز جمعه ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار