معاون اداره کل هواشناسی استان از تشدید بارش‌ها در برخی نقاط استان از جمله شهر کرمانشاه خبر داد و گفت : این شدت بارش‌ها از عصر امروز (جمعه) تا ساعات پایانی شب رخ خواهد داد.

علی محمد زوراوند گفت : سامانه بارشی که طی چند روز اخیر در جو منطقه ما مستقر بوده همچنان تا پایان وقت امروز به فعالیت خود ادامه داده و بارش‌های مناسبی را نیز به همراه خواهد داشت.

به گفته معاون اداره کل هواشناسی استان طبق نقشه‌های پیش یابی فعالیت این موج بارشی از عصر امروز بخصوص در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، دالاهو، روانسر، جوانرود، پاوه، تازه آباد، سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب تشدید خواهد شد.

بارش باران، وزش نسبتا شدید باد، رعد و برق و رگبار تگرگ از جمله شرایط آب و هوایی است که در نقاط مختلف استان طی عصر امروز و بویژه در مناطق یاد شده رخ خواهد داد.

به دنبال این وضعیت شاهد کاهش میدان دید، کندی در تردد وسایل نقلیه، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها و احتمال برخورد صاعقه و وقوع خسارت به باغات و مزارع به دلیل رگبار تگرگ وجود دارد.

از شهروندان درخواست می شود در ساعات عصر خصوصا از سفر‌های غیرضروری، صعود به ارتفاعات و توقف در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

تا روز یکشنبه پیش رو تغییرات دمایی خاصی رخ نمی‌دهد، حداکثر دمای امروز شهر کرمانشاه به ۲۱ درجه و حداقل دمای امشب به ۱۰ درجه بالای صفر خواهد رسید .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.