بدرالدین الحوثی: کشور‌های سازش‌کار مثل گاو شیرده برای صهیونیست‌ها هستند

دبیرکل انصارالله یمن تأکید کرد کشور‌هایی که روابط خود با رژیم صهیونیستی را عادی‌سازی می‌کنند، دشمن به آن‌ها مانند یک گاو شیرده نگاه می‌کند.

عبدالملک بدرالدین الحوثی، دبیرکل انصارالله در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس از مردم یمن برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس تشکر و احیای روز قدس را در سطح وسیع و جهانی مهم توصیف کرد.

عبدالملک بدرالدین الحوثی «تسلیم و سکوت در برابر دشمن صهیونیستی را اشتباه دانست» و اعلام کرد که «خطر دشمن صهیونیستی فقط محدود به فلسطین نیست، ضرر و خطر آن همه‌جانبه است و مفسد، فساد را گسترش می‌دهد و از این رو تصور می‌شود که نگرش ملت‌ها نسبت به این موضوع، بر همگان روشن و مورد تأیید است.»

دبیرکل انصارالله با تأکید بر این‌که «کسانی که تحت عنوان عادی‌سازی روابط از آرمان‌های فلسطین روی برگرداندند و به دشمن وفادار شدند، از این موضع روشن دور می‌شوند به قهقرا می‌روند» گفت: «مردم در برخی از کشورهای اسلامی بی‌پناه زندگی می‌کنند و موضع آن‌ها در قبال فلسطین ناشی از مواضع رژیم‌های آن‌ها نیست.»

کسانی که برای عادی‌سازی با دشمن صهیونیستی عجله می‌کنند، پشیمان خواهند شد

او در ادامه با بیان این‌که «کسانی که به دشمن صهیونیستی تسهیلات می‌دهند و درهای کشورهای خود را به روی آن می‌گشایند با نگاه دشمن به آن‌ها به عنوان یک گاو شیرده مواجه می‌شوند»، گفت: «لابی یهود و دشمن صهیونیستی در پشت پرده بی‌ثباتی نهاد اسلامی هستند تا آن را تضعیف کنند و عناصر کنترل آن‌ها را در دست بگیرند.»

بدرالدین الحوثی تأکید کرد: «غفلت ملت‌ها باعث تسلط بر آن و قدرت یافتن دشمنان شده است. بخش بزرگی از وظایف ملت برای مقابله با دشمن، رسیدگی به اوضاع داخلی و تقویت آن است. کسانی که برای عادی‌سازی با دشمن صهیونیستی عجله می‌کنند، پشیمان خواهند شد و شکست خواهند خورد. فلسطین، لبنان و یمن، نمونه خوبی برای مقابله با دشمنان هستند.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار