سرهنگ جاهدی:

امروز رژیم صهیونیستی سست‌تر از خانه عنکبوت است

جانشین فرمانده سپاه فجر در اقشار به شکست‌های پی‌درپی مستکبرین در عالم اشاره و گفت: این‌ها نشانه‌ای از هم پاشیده شدن هیمنه پوشالی مستکبرین است و امروز اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است.

سرهنگ پاسدار امیر جاهدی امروز در آیین گرامیداشت روز قدس در شهر جدید صدرا به سه دوره انتقاضه مردم فلسطین اشاره و گفت: انقلاب اسلامی روحی تازه در کالبد مستضعفین عالم، خاصه مردم فلسطین دمید و ثابت کرد تنها راه پیروزی نهایی مقاومت است.

او گفت: انقلاب اسلامی ثابت کرد که نشستن پشت میز مذاکره و فریاد سازش سردادن با این غده سرطانی راه پیروزی و نجات نیست بلکه راه پیروزی، مقاومت و ایستادگی و حفظ وحدت بر مبنای سنت پیامبر (ص) و احکام نورانی قرآن است.

جانشین فرمانده سپاه فجر در اقشار با اشاره به شکست‌های پی‌درپی مستکبرین در عالم از جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ و ۸ و ۱۲ روزه سال گذشته و عملیات اخیر گفت: این‌ها نشانه‌ای از هم پاشیده شدن هیمنه پوشالی مستکبرین است و امروز اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است.

جاهدی گفت: پیام امام راحل ما امروز در گوشه گوشه عالم رخنه کرده و قطعا با تکیه بر وعده‌های الهی، حزب‌الله پیروز نهایی نبرد‌ها است و اقدامات سخیفی، چون عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی شکست خواهد خورد.

او در ادامه از حضور دشمن‌شکن مردم در این روز تاریخی تقدیر کرد و از تمامی مسئولان خواست با تمام توان برای گره‌گشایی از زندگی و معیشت مردم تلاش کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار