مذاکره فدراسیون فوتبال با اسپانیا و پرتغال برای برگزاری بازی دوستانه

مدیران فدراسیون فوتبال به منظور برگزاری بازی تدارکاتی با اسپانیا و پرتغال، با این تیم ها مذاکره کردند.

 

با اعلام احسان اصولی (سخنگوی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال) مذاکرات ابتدایی فدراسیون فوتبال با پرتغال و اسپانیا برای برگزاری بازی تدارکاتی آغاز شده  است اما هنوز به نامه‌نگاری نرسیده است و به محض اینکه توافق اولیه شکل بگیرد، نامه نگاری نیز انجام خواهد شد.

تیم ملی فوتسال قرار است با این دو تیم بازی تدارکاتی انجام دهد.


بیشتر بخوانید


احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال در خصوص آخرین وضعیت بازی دوستانه تیم ملی قبل از شروع رقابت‌های جام ملت‌های آسیا گفت: انتخاب تیم مورد نظر برای انجام بازی تدارکاتی بر عهده سرمربی تیم ملی و اعضای کادر فنی است، به همین دلیل ما چند روز پیش مذاکره‌ای را با تیم ملی فوتسال آرژانتین انجام دادیم و آن‌ها هم از این موضوع استقبال کردند. ما پیشنهاد دادیم تا به صورت رفت و برگشت بتوانیم ۲ بازی برگزار کنیم. همچنین یک صحبت‌های مقدماتی هم با مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا و پرتغال صورت گرفته، اما هنوز به نامه نگاری نرسیده است و به محض اینکه توافق اولیه شکل بگیرد کار آن را هم شروع خواهیم کرد.

تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از اینکه موفق شد در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا به عنوان تیم اول راهی مرحله اصلی این مسابقات شود، به دنبال برگزاری چند بازی دوستانه است تا بازیمکنان بتوانند با آمادگی بالایی به مسابقات جام ملت‌ها که مهر در کویت برگزار می‌شود، اعزام شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار