۲ روزنامه مدعی استان مرکزی در حالی حضورگسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را نادیده گرفتند که خبرتجمع‌های چند نفره را برجسته می‌کنند.

۲ روزنامه مدعی استان مرکزی که حتی خبر‌های تجمع‌های چند نفره در استان از دستشان در نمی‌رود و آن را برجسته می‌کنند، حضورگسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را نادیده گرفتند و نه تنها در روزنامه بلکه در کانال شبکه اجتماعی هم اشاره‌ای به این حرکت عظیم مردمی نداشتند.

این دو روزنامه برای انعکاس خبر‌های تجمع اعتراضی چند نفره با این استدلال که یک رویداد و مربوط به مردم است خبرمنعکس می‌کنند، اما خبر راهپیمایی گسترده مردمی که نسبت به دیگر رویداد‌های اجتماعی یک رویداد بی نظیر است را نادیده می‌گیرند.

  خبر قبل از ساعت شروع  راهپیمایی درکانال یکی از این روزنامه‌ها توئیتی درباره ناهماهنگی اعزام هواداران ایرالکو و در کانال روزنامه دیگر درگیری شدید در لیگ دسته اول بسکتبال بود.

سانسور خبر رویداد مردمی و جهانی در ۲ روزنامه مدعی استان مرکزی

امروز صبح هم که اولین نشریه این روزنامه‌ها منتشر شد خبری از راهپیمایی مردمی نبود که در نیم صفحه اول یکی از روزنامه‌ها تجمع اعتراضی و در نیم صفحه اول روزنامه دیگر بد اقبالی و شور بختی فوتبالی به چشم می‌خورد.

سانسور خبر رویداد مردمی و جهانی در ۲ روزنامه مدعی استان مرکزی

سانسور خبر رویداد مردمی و جهانی در ۲ روزنامه مدعی استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.