تجلیل جبهه خلق برای آزادی فلسطین از سخنان «مقام معظم رهبری» در روز قدس

جبهه خلق برای آزادی فلسطین با تجلیل از سخنان مقام معظم رهبری اعلام کرد ایران بار دیگر نشان داد با صلابت از مقاومت حمایت می‌کند.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین سخنرانی مهم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم ایران را به مناسبت روز جهانی قدس ستود.

به گزارش پایگاه اینترنتی العهد، جبهه خلق برای آزادی فلسطین اعلام کرد آنچه که در سخنان رهبر معظم ایران آمده است بار دیگر بر صلابت و ریشه دار بودن حمایت ثابت و همیشگی جمهوری اسلامی ایران از مبارزه و مقاومت ملت فلسطین و جریان مقاومت در همه منطقه تاکید دارد.

جبهه خلق برای آزادی فلسطین افزود: «سخنان آیت‌الله خامنه‌ای عمیق‌ترین تاثیر را در قلوب ملت فلسطین دارد، ملتی که به مقاومت ادامه می‌دهند و زیباترین حماسه‌های قهرمانی را در زمینه مقابله با رژیم صهیونیستی ظالم خلق می‌کنند. همچنین این سخنان تاثیر عمیقی در قلوب و جان‌های امت‌های عربی و اسلامی دارد.»

جبهه خلق برای آزادی فلسطین تاکید کرد این جبهه صادق‌ترین درود‌ها و سلام‌ها را تقدیم ملت ایران و انقلاب اسلامی مقاوم در مقابل تحریم و محاصره و تجاوزگری می‌کند، انقلاب اسلامی که پشتوانه محکمی برای مقاومت در همه منطقه است و باعث شده است محور مقاومت دستاورد‌های زیادی را در مسیر نابودی طرح‌ها و توطئه‌های صهیونیستی و استکباری در منطقه محقق کند.

پیش از این وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای سفری یک روزه در دمشق رفته بود با رهبران گروه‌های مبارز فلسطینی از جمله «جبهه خلق برای آزادی فلسطین» دیدار کرد.

دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین بعد از این دیدار ضمن قدردانی از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از رزمندگان مقاومت در فلسطین اشغالی اعلام کرد در سایه این حمایت‌ها مبارزات مردم فلسطین تا دستیابی به حقوق طبیعی خود همچنان ادامه خواهد داشت.

طلال ناجی تاکید کرد اگر حمایت‌ها و مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران نبود، امروز پیروزی‌های محور مقاومت در لبنان، سوریه، عراق و یمن شکل نمی‌گرفت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار