استاندار کرمانشاه از نقش ­آفرینی فعالانه اصناف و بازاریان در حمایت از نیازمندان تقدیر کرد و گفت : مشارکت همدلانه و همیاری خیرین در ماه ضیافت الهی و حمایت از طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین به گونه‌ای جشنواره­‌ای از ایثار و همراهی مومنانه در استان است.

بهمن امیری مقدم گفت : امروز براساس تفاهم نامه منعقد شده بین کمیته امداد و اصناف امکان حمایت از پنج هزار نفر مددجوی زیرپوشش امداد فراهم شده و اصناف در این طرح پیشگام است.

به گفته استاندار کرمانشاه این حرکت آنان را بسیار ارزشمند و دارای اجر دنیوی و اخروی می کند در شب‌های قدر وقتی که از خدای متعال می‌خواهیم که مقدرات ما به بهترین نحو ممکن رقم بخورد بدون شک سرپرستی و اکرام از ایتام یکی از بهترین مقدرات خدا است که برای خیرین حاصل می‌شود.

سرپرستی پنج هزار نفر از ایتام و فرزندان محسنین توسط خیرین اصناف در ماه مبارک رمضان حرکتی بسیار ماندگار و اتفاق خوب در کرمانشاه است کمک به نیازمندان یکی از کار‌های خوب و ماندگار خیرین کرمانشاه است که این موضوع هم به خوبی‌های کرمانشاه اضافه می‌شود لذا جا دارد از این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه داشته باشیم.

 اقدام خیرین اصناف در سرپرستی ایتام یک جشنواره ایثارآفرین در کرمانشاه است مشکلات و مسایل استان زیاد است، اما این مشکلات نباید باعث شود که از انجام کار‌های خیر باز بمانیم و در همین راستا خیرین اصناف با اقدام و عمل مومنانه در سرپرستی پنج هزار نفر از ایتام یک جشنواره ایثارآفرین خلق کرده اند.

همه از اقدام خداپسندانه خیرین اصناف در ماه مبارک رمضان تشکر می‌کنیم، این گونه کار‌ها زیبایی‌های یک استان را بیشتر می‌کند، لذا اقدامات خیرین کرمانشاه باید برجسته و کرمانشاه به عنوان الگو در سطح کشور مطرح شود و این گونه اقدامات منجر به ماندگار می‌شود و این ماندگاری برای آخرت انسان‌ها بسیار ارزشمند خواهد بود، زیرا خداوند متعال در قرآن کریم به کمک رسانی به یتیمان بسیار سفارش کرده است.

انسان وقتی تا زنده است چنانچه کار خیر انجام دهد، ثواب آن چندین برابر ثواب پس از مرگ توسط وراث خواهد بود و اینکه فردی در حیات خود اقدام به کار خیر می‌کند بدون شک خداوند به او نظر کرده که می‌خواهد ثروت چنین شخصی در کار خیر هزینه شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.