تصویب بودجه ۶۱۰ میلیارد ریالی شهرداری بروجن در سال ۱۴۰۱

امسال بودجه شهرداری بروجن ۶۱۰ میلیارد ریال تصویب شد که نسبت به پارسال ۷۴ درصد رشد دارد.

آقای ولییان شهردار بروجن به‌مناسبت روز شورا‌های اسلامی با اشاره به بودجه ۳۵۰ میلیارد ریالی شهرداری در سال ۱۴۰۰ گفت: با تلاش‌های انجام شده، ۱۰۰ درصد این بودجه تحقق پیدا کرد.

شورای اسلامی شهر بروجن بودجه ۱۴۰۱ شهرداری را ۶۱۰ میلیارد ریال تصویب کرد که نسبت به سال گذشته ۷۴ درصد رشد دارد. ۶۰ درصد بودجه امسال شهرداری بروجن به طرح‌های عمرانی و ۴۰ درصد برای هزینه‌های جاری اختصاص یافته است و ۱۰۰ درصد آن تا پایان امسال محقق می‌شود.

۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای انتقال اصناف صنایع نیمه مزاحم بروجن اختصاص یافت که عملیات اجرایی ساخت پارکینگ طبقاتی بروجن با ۲۷ میلیارد ریال اعتبار به‌زودی آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید

راه اندازی نخستین نرم‌افزار جامع گردشگری بروجن


سامانه الکترونیکی کنترل ترافیک بروجن در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود که پیمانکار این طرح انتخاب شده و در مراحل پایانی است.

با شیوع ویروس کرونا در دو سال گذشته درآمد‌های پایدار شهرداری‌ها با آسیب جدی مواجه شد.

اعتبار مصوب ساخت پل زیرگذر بیمارستان حضرت، ولی عصر (عج) بروجن ۳۹۰ میلیارد ریال است که از این مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبارات ملی تامین شده است و بقیه اعتبار آن در سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری اختصاص می‌یابد.

۲۴ میلیارد ریال اعتبار ملی برای تامین روشنایی جاده محله صادقیه بروجن اختصاص یافت که عملیات اجرایی آن تا دو هفته دیگر از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان و جدول‌کشی و اجرای رفیوژ از سوی شهرداری آغاز می‌شود.

نماد‌هایی (المان) برای بافت‌های فرسوده شهر طراحی شده است که یکی از آن‌ها به‌زودی در میدان مُلاذوالفقار نصب خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسی
۱۴:۵۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
جاده بروجن به شهرکرد بهتر است به آزادراه خوبی تبدیل شود و فاصله دو شهر استان روانتر و کوتاهتر و زیباتر و امنتر گردد.
آخرین اخبار