پورحیدری:

روغن خوراکی در گیلان به اندازه کافی در حال تولید است

رئیس سازمان صمت گیلان گفت: فروشگاه‌های بزرگ استان هرچه سریعتر برای دریافت سهمیه روغن خوراکی به کارخانجات مراجعه کنند.

تیمور پورحیدری در بازدید از یکی از کارخانه‌های بزرگ تولید روغن خوراکی در گیلان گفت: روغن به اندازه کافی در کارخانجات در حال تولید است، اما فروشگاه‌های بزرگ جهت دریافت سهمیه خود مراجعه نکرده اند.

به گفته او، فروشگاه‌های سراسر گیلان می‌بایست هرچه سریعتر برای دریافت سهمیه روغن خود مراجعه کنند تا مشکلات پیش آمده جهت تأمین روغن خوراکی برای مردم استان برطرف شود.

رئیس سازمان صمت گیلان گفت: ۷۰ هزار تن مواد اولیه برای تولید روغن خوراکی در سطح کشور برای کارخانجات روغن نباتی از ۱۹ ماه مبارک رمضان توزیع شده است و بیش از ۴۰ هزار تن نیز در گمرک انزلی جذب و به تدریج به کارخانجات به منظور تأمین مصارف خانگی و بازار در حال تزریق است.

آقای پورحیدری از مردم خواست تخلفات احتمالی را به شماره ۱۲۴ سامانه پاسخگویی سازمان صمت گزارش دهند تا با کسانی که در این شرایط با احتکار و گران فروشی باعث ایجاد جو نارضایتی و نگرانی در تهیه اقلام مصرفی خانوار‌ها می‌شوند، برخورد قانونی شود.

کارخانه تولید روغن خوراکی در گیلان

طبق مشاهدات میدانی و گزارش مردمی؛ در فروشگاه‌های استان گیلان روغن پخت و پز و روغن جامد موجود است، اما اغلب این فروشگاه‌ها روغن سرخ کردنی توزیع نمی‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.