افزایش ۱۵ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ۱۵ درصد افزایش یافته است.

امید نسیمی با بیان اینکه ماه گذشته یک میلیون و ۳۷۰ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده است گفت: این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که یک میلیون ۱۸۷ هزار تردد بود ۱۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل - پارس آباد محور‌های اردبیل-آستارا، اردبیل- نیر، اردبیل -مغان و بالعکس را دارای بیشترین تردد عنوان کرد.

نسیمی با بیان اینکه ۷ درصد از کل تردد‌ها مربوط به وسایل نقلیه سنگین است گفت: هم اکنون ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محور‌های استان فعال هستند.

او هوشمندسازی جاده‌های استان را از اولویت‌های مهم اداره کل راهداری برشمرد و گفت: با هوشمند سازی جاده‌های استان شاهد ارتقای ایمنی در جاده‌ها خواهیم بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از اخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.