فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به نقش بی بدیل آموزش در تولید امنیت، گفت: معلمان می‌توانند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به صورت اعتقادی نقش موثری ایفاء کنند.

به گفته سردار دلاور القاصی مهر در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام، معلمان می‌توانند جامعه، دین و امنیت جامعه را تحکیم بخشیده و در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به صورت اعتقادی نقش موثری ایفاء کنند.

او ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش‌آموزان و گرامیداشت یاد شهید مطهری، گفت: شأن و جایگاه معلمی هم نوا و هم عرض نقش پدر و مادر است و اساسأ پیشرفت هر کشوری نوعا به نظام تعلیم و تربیت و معلمی آن بر می‌گردد.

او گفت: همه ما الف بای زندگی را از معلمان آموخته ایم، کسوت معلمی بسیار ارزشمند است چرا که به افراد دانایی می‌بخشد و به افراد کمک می‌کند تا از جهالت خارج شوند و رشد پیدا کنند؛ این مهم را باید بدانیم که تحول یابی با معلمی اتفاق می‌افتد.

او همکاری مجموعه آموزش و پرورش با نیروی انتظامی در راستای آموزش و آگاهسازی دانش آموزان، کارکنان و اولیای دانش آموزان را ضروری دانست و گفت: شرایط امروز بسیار حساس است و باید با همکاری، در بحث روشنفکری خانواده‌ها تلاش کنیم، زیرا دشمن در این قضیه تمام تلاش خود را بکار بسته تا با هدف قرار دادن جوانان و خانواده‌ها باعث از هم پاشیدگی خانواده‌ها و بی ایمانی بین فرزندانمان شود.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از ۷ نفر از تلاشگران نظام تعلیم و تربیت آموزش و پرورش استان به نمایندگی از آن مجموعه تجلیل و تفاهم نامه همکاری بین فرماندهی انتظامی استان و اداره کل آموزش استان ایلام نیز در ۱۰ بند منعقد و به امضاء طرفین رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.