معاون سیاسی فرماندار دلگان گفت: با توجه به درگیری‌های اخیر و کشته شدن تعدادی از اهالی روستایی در دلگان تلاش برای دستگیری اشرار و افراد مسلح در این شهرستان آغاز شده است.

خدابخش فقیرشاهی گفت: با ورود شورای تامین شهرستان و همکاری معتمدان و ریش سفیدان هم اکنون موضوع درگیری به پایان رسیده و تلاش برای دستگیری اشرار و عاملان درگیری‌ها آغاز شده است.

او  همکاری مردم با نهاد‌های امنیتی و انتظامی را یکی از راه‌های شناسایی و برخورد با اشرار و افراد مسلح دانست و  گفت: همکاری و همراهی مردم در خصوص شناسایی و برخورد با اشرار و سارقان یکی از عوامل موثر در دستگیری آنان است لذا انتظار داریم مردم در صورت مشاهده هرگونه موارد ناامنی و همچنین وجود سلاح غیرمجاز مراتب را سریعا به پلیس اعلام کنند.

معاون سیاسی فرماندار با اشاره به بهره گیری از ظرفیت ریش سفیدان و معتمدان محلی در راستای تامین امنیت منطقه گفت: تا کنون سه نشست مشترک بین شورای تامین و معتمدان و ریش سفیدان در خصوص جمع آوری و معرفی اشرار و افراد مسلح در فرمانداری دلگان تشکیل شده است.

فقیر شاهی از یک فقره درگیری دیگر در دلگان خبر داد و گفت: صبح امروز بعلت اختلافات ملکی و طایفه‌ای یک نفر دیگر نیز در شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان کشته شده است.

او گفت: اختلافات طایفه‌ای و ملکی یکی از دلایل عمده کشت و کشتار در دلگان است و لذا انتظار داریم مردم بجای روی اوردن به سلاح گرم و سرد موارد را از طریق دستگاه قضا پیگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار