مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل در مازندران از توزیع ۲۹۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شده است.

هادیان در آئین اهدای ۳ هزار دست لباس تحت عنوان پویش دلگرمی و ۶۶۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند تحت عنوان رزمایش همدلی و احسان و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در مصلی نمازجمعه ساری، گفت: ۲۹۰ هزار بسته معیشتی از زمان شیوع کرونا تاکنون در مازندران بین نیازمندان توزیع شده است.

او می‌گوید: ارزش بسته‌های معیشتی ۶۱ میلیارد تومان بوده و توزیع ۴۰ هزار بسته لوازم التحریر، درمان ۱۴۸ کودک ناشنوا، حمایت از هزار و ۱۰۰ بیمار سرطانی و هزار و ۸۰۰ زوج نابارور از جمله خدمات بوده.

به گفته هادیان ۱۳ زندانی با حمایت دستگاه‌های مختلف و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از زندان آزاد شدند.

او می‌گوید: ضمنا در ۱۴۰ روستا با مشارکت خیران و هیئت امنا در ساخت مساجد مشارکت شده است.

به گفته هادیان در ۸۰ روستا طرح‌های خدمات زیربنایی نظیر آبرسانی، ساخت خانه عالم، راه روستایی و ... اجرایی شد و ساخت مسکن محرومان با مشارکت بهزیستی از دیگر تلاش‌های این بنیاد بوده است. وی گفت: ۶۴۷ واحد مسکونی برای نیازمندان در استان احداث شد و اجرای این طرح ادامه دارد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران نیز با بیان اینکه عید باید دستاورد سرور و خوشحالی برای خانواده‌ها باشد، گفت: هم کالای معنوی و آزادی و هم کالای معیشتی می‌تواند خانواده‌ها را خوشحال کند.

او ضمن تحسین خدمات در راستای دستگیری از نیازمندان و خانواد‌های نیازمند زندانیان جرائم غیرعمد، گفت: خداوند متعال رحم و بخشش بندگان نسبت به یکدیگر را می‌پسندد.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به فرمان ارزشمند رهبر معظم انقلاب در زمان همه گیری کرونا با عنوان رزمایش مواسات و همدلی اشاره کرد و گفت: خداوند متعال را شاکریم که این فرمان معظم له نقشه راه مردم نوع دوست کشور و به ویژه مازندران شده و مردم به صورت خودجوش برای رفع آلام نیازمندان و رونق بخشیدن به سفره‌های این قشر به خط شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار