توزیع ۲۹۰ هزار بسته معیشتی در مازندران

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل در مازندران از توزیع ۲۹۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شده است.

هادیان در آئین اهدای ۳ هزار دست لباس تحت عنوان پویش دلگرمی و ۶۶۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند تحت عنوان رزمایش همدلی و احسان و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در مصلی نمازجمعه ساری، گفت: ۲۹۰ هزار بسته معیشتی از زمان شیوع کرونا تاکنون در مازندران بین نیازمندان توزیع شده است.

او می‌گوید: ارزش بسته‌های معیشتی ۶۱ میلیارد تومان بوده و توزیع ۴۰ هزار بسته لوازم التحریر، درمان ۱۴۸ کودک ناشنوا، حمایت از هزار و ۱۰۰ بیمار سرطانی و هزار و ۸۰۰ زوج نابارور از جمله خدمات بوده.

به گفته هادیان ۱۳ زندانی با حمایت دستگاه‌های مختلف و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از زندان آزاد شدند.

او می‌گوید: ضمنا در ۱۴۰ روستا با مشارکت خیران و هیئت امنا در ساخت مساجد مشارکت شده است.

به گفته هادیان در ۸۰ روستا طرح‌های خدمات زیربنایی نظیر آبرسانی، ساخت خانه عالم، راه روستایی و ... اجرایی شد و ساخت مسکن محرومان با مشارکت بهزیستی از دیگر تلاش‌های این بنیاد بوده است. وی گفت: ۶۴۷ واحد مسکونی برای نیازمندان در استان احداث شد و اجرای این طرح ادامه دارد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران نیز با بیان اینکه عید باید دستاورد سرور و خوشحالی برای خانواده‌ها باشد، گفت: هم کالای معنوی و آزادی و هم کالای معیشتی می‌تواند خانواده‌ها را خوشحال کند.

او ضمن تحسین خدمات در راستای دستگیری از نیازمندان و خانواد‌های نیازمند زندانیان جرائم غیرعمد، گفت: خداوند متعال رحم و بخشش بندگان نسبت به یکدیگر را می‌پسندد.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به فرمان ارزشمند رهبر معظم انقلاب در زمان همه گیری کرونا با عنوان رزمایش مواسات و همدلی اشاره کرد و گفت: خداوند متعال را شاکریم که این فرمان معظم له نقشه راه مردم نوع دوست کشور و به ویژه مازندران شده و مردم به صورت خودجوش برای رفع آلام نیازمندان و رونق بخشیدن به سفره‌های این قشر به خط شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار