سرپرست پلیس راهور استان زنجان گفت: از ساعت ۲۴ امشب توقف کلیه وسائط نقلیه در مسیرهای منتهی به مصلی ممنوع است.

سرهنگ موسوی بابیان اینکه تردد کلیه وسایط نقلیه از ساعت ۵ صبح روز عید سعید فطر در محدوده برگزاری مراسم نماز ممنوع خواهد بود، گفت: این محدوده در زنجان شامل میدان رسل و خیابان منتهی به مصلای نماز جمعه است.

او درباره محدودیت توقف در محدوده برگزاری این مراسم، گفت: از ساعت ۲۴ امشب توقف کلیه وسائط نقلیه در برخی محدوده‌ها ممنوع بوده  و پاکسازی کامل انجام خواهد شد.

سرپرست پلیس راهور استان زنجان گفت: در راستای مدیریت ترافیک، پیشگیری از تصادفات و ارتقاء ایمنی عبور و مرور، با عنایت به پیش بینی موج گسترده سفر‌ها در تعطیلات پیش رو، پلیس راهور از حداکثر توان عملیاتی و امکانات و تجهیزات خودرویی، نسبت به اتخاذ تمهیدات فعالانه در رابطه با پوشش معابر شهری و حاشیه شهر‌ها و معابر منتهی به مناطق تفرجگاهی موجود که احتمال افزایش سفر به آن‌ها وجود دارد استفاده خواهد کرد و نسبت به تقویت لجستیکی شهرستان‌های پرتردد در تعطیلات عید فطر و ایام پایانی این هفته  اقدام می کند.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از عموم شهروندان نیز خواست ضمن همکاری با پلیس راهور برای شرکت در نماز عید سعید فطر حتی الامکان از وسایل نقیله عمومی استفاده کنند.

برچسب ها: پلیس راهور ، عیدفطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.