رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: آبگرفتگی اخیر ناشی از تخریب سیل بند یزد بوده است.

سیفی گفت: در پی وقوع بحران آبگرفتگی، اعضای شورای اسلامی شهر و در راس آن شهردار یزد و مدیران مناطق، بی وقفه و شبانه روز پیگیر رفع آبگرفتی و مشکلات پیش رو بوده و از هیچ تلاشی مضایقه نکرده اند ضمن اینکه هیچ اصراری هم به رسانه‌ای شدن این موضوع نداشتند.

او گفت: در واقع شرایط بحرانی، موقعیت مناسبی برای رسانه‌ای شدن نیست و مطمئنا مردم، خود با رصد شرایط و دیدن رفع شدن مشکلات و رفع آب گرفتگی‌ها پی به این موضوع خواهند برد، زیرا ارگان دیگری جز شهرداری متولی این امر نیست.

عزیز الله سیفی گفت: منشاء وقوع سیلاب اخیر شهر، تخریب بخش‌هایی از سیل بند در منطقه کنارگذر یزد به شیراز از سوی یکی از دستگاه‌ها و عدم اطلاع رسانی این موضوع به دستگاه‌های ذیربط بوده است و چنانچه ما از تخریب سیل بند یزد مطلع بودیم قطعا با مدیریت بهتر و سریعتری اقدامات مناسب صورت می‌گرفت، با این وجود کار به نحو بسیار جهادی و با همت کارگران خدوم شهرداری انجام و تا حد زیادی مشکلات مناطق درگیر سیلاب رفع شد.

او گفت: بخشی از این سیل بند در زمین‌های طرح جامع پارک علم و فناوری یزد بوده که برای انجام عملیات عمرانی به پهنای شش تا هفت متر تخریب شده و منشاء ورود آب به سمت شهر یزد بوده است.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر یزد: در این زمینه بزودی جلسه فوق العاده‌ای در شورای اسلامی شهر یزد با حضور نهاد‌های مربوطه تشکیل و موضوع بصورت ویژه پیگیری می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.