در گفت‌وگو با شریفی مطرح شد؛

ارتباط متقابل سازمان‌ها و پژوهشگران در استفاده از سامانه نان

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی پژوهشی وزارت علوم گفت: سامانه نان باعث ارتباط دو سویه سازمان‌ها و پژوهشگران خواهد شد.

محسن شریفی درباره سامانه نان (نظام ایده‌ها و نیاز) گفت: سامانه نان جنبه‌های مختلفی دارد، اما هدف آن کمک به توسعه هدفمند ایده ها، پروژها، نظر‌ها و جلب مشارکت عمومی هرچه بیشتر است.

همه افرادی که نظر یا ایده‌ای برای کمک به ارتقای وضعیت پژوهشی و فناوری دارند، می‌توانند با وارد کردن نظر یا ایده خود در سامانه نان به راحتی آن‌ها را در دسترس مدیران و مسئولان قرار دهند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی پژوهشی وزارت علوم می‌گوید: طی فرآیندی این ایده‌ها و پیشنهادات غربالگری می‌شوند و پس از اولویت بندی در دسترس کار وزارت علوم قرار می‌گیرند.

او می‌گوید که یکی از اصول مدیریتی و دانش افراد و دانش سازمانی این است که بتوانیم راه بیشتری را برای دریافت ایده‌ها و پیشنهادات باز کنیم و سامانه نان این فعالیت را انجام خواهد داد.همچنین سازمان‌ها و محققان هم می‌توانند پیشنهادات و اولویت‌های خود را در سامانه نان اشتراک گذاری کنند تا همه مردم از آنها استفاده کنند.

شریفی گفت: سامانه نان کمک کننده افرادی است که به انجام پژوهش و بهره گیری از نتایج پژوهش احتیاج دارند و ارتباط متقابل بین سازمان‌ها و محققان برقرار می‌کند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی پژوهشی وزارت علوم می‌گوید: سامانه نان جایگاه مناسبی برای تبادل ایده و نتایج پژوهش است، البته باید مدیریت لازم، سرمایه گذاری مناسب و اعتبارت کافی در این امر صورت بگیرد؛ چرا که تحقق این فعالیت بسیار سودمند خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار