رئیس دامپزشکی نهاوند گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در این شهرستان کشف شده است.

میثم قیاسی گفت:به منظور نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های خام دامی از قبیل گوشت قرمز، گوشت سفید (مرغ وماهی)، شیر، تخم مرغ و عسل از تعداد بیش از ۸۵۰ مورد بازدید بهداشتی از مراکز تولید، نگهداری، توزیع و عرضه مواد غذایی از قبیل فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رستوران ها، غذاخوری‌ها و کبابی‌های داخل شهر و بین جاده ای، کارگاه‌های بسته بندی و واحد‌های مواد خام دامی این میزان فرآورده‌های خام دامی  غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف برای انسان جمع آوری، ضبط و معدوم شد.

او گفت: طی ماه مبارک رمضان امسال ۳ گروه نظارتی در سطح شهرستان از ساعت ۸ تا ۲۰ از مراکز فروش، کشتارگاه‌ها، مراکز بسته بندی، رستوران‌ها و کبابی‌ها بازدید کردند و همچنین ، با ۷ خودروی عرضه کننده غیرمجاز فرآورده‌های خام دامی هم برخورد شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی  مراتب را از طریق شماره تلفن ۰۸۱۳۳۴۲۹۱۲۶ یا به سامانه ۱۵۱۲ ارتباط مردمی دامپزشکی گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.