فرمانده پلیس راهور اردبیل از اعمال محدودیت‌های ترافیکی همزمان با برگزاری مراسم عید سعید فطر در شهیدگاه اردبیل خبر داد.

سید حجت فتاحی گفت: نماز عید فطر روز سه‌شنبه در میدان شهیدگاه اردبیل به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اقامه خواهد شد که پلیس نیز برای تردد راحت هموطنان تسهیلات ویژه در نظر گرفته است.

فرمانده پلیس راهور استان اردبیل می گوید: توقف هرگونه خودرو در محوطه و محیط پیرامونی شهیدگاه از ساعت یک بامداد روز سه‌شنبه ممنوع خواهد بود و در کنار آن محدودیت تردد نیز از ساعت چهار صبح اعمال خواهد شد.

به گفته او، هموطنان برای حضور در این مراسم می‌توانند از اتوبوس و وسائط نقلیه عمومی استفاده کرده و از حدالامکان از آوردن وسایل نقلیه شخصی خودداری کنند چرا که اعمال محدودیت‌های ترددی در این مسیرها مانع از عبور و مرور آنها خواهد شد.

فرمانده پلیس راهور استان اردبیل ضرورت همکاری آحاد مردم را با پلیس در ایجاد ایمنی و تسهیل ترددها در این روز یادآور شد و گفت: تمامی خیابان‌های منتهی به مصلا و شهیدگاه اردبیل تا ساعت ۹ صبح با اعمال محدودیت ترددی روبه‌رو خواهد شد و خودروهای پارک شده در این مکان‌ها به پارکینگ منتقل می‌شود.

فتاحی می گوید: هموطنان در صورت انتقال خودرو به پارکینگ می‌توانند با شماره تماس ۱۱۰ از محل انتقال خودروی خود مطلع شده و در جریان آن قرار بگیرند.

او گفت: امیدواریم با همکاری مردم در شهیدگاه و خیابان‌های اطراف آن شاهد برگزاری نماز عید فطر در اولین ساعات صبح سه‌شنبه باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.