رئیس سازمان تعاون روستایی کهگیلویه وبویراحمد گفت: سامانه فروش کالاهای اساسی به صورت هوشمند از طریق سامانه بازرگام در شهرستان بهمئی راه اندازی شده است.

قدرت‌الله ویسی گفت: این سامانه پیش از این در شهر یاسوج مرکز استان راه اندازی شده بود.

او می گوید: در این طرح که با مشارکت شرکت پست پیشگامان در دست اقدام است ۱۲ خودرو برای توزیع بسته های مذکور فعالیت دارند.

به گفته ویسی، طرح فروش هوشمند با کنار گذاشتن روش‌های سنتی، سعی در پخش منظم‌تر محصولات با روش‌های آنلاین دارد، خدمات آن از طریق سایت بازرگام به نشانی bazargam.com  انجام می شود.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان می گوید: متقاضیان می‌توانند برنامه بازرگام را نصب و اقلام درخواستی خود را ثبت کنند و این اقلام هم به صورت رایگان در درب منزل تحویل آنان می شود.

او گفت: طرح فروش هوشمند به منظور توزیع کالاهای اساسی و با هدف نظارت بر نحوه توزیع، جلوگیری از گرانفروشی و حذف واسطه‌ها در عرضه اقلام اساسی از جمله مرغ، ماکارونی و برنج در کهگیلویه و بویراحمد برنامه ریزی شده و متقاضیان با ثبت سفارش خود در سامانه بازرگام اقلام مورد نیاز خود را تا ۲۴ ساعت بعد از سفارش درب منزل خود تحویل گیرند.

ویسی می گوید: از پنجم اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۱۰ هزار بسته کالای اساسی و ۱۵ تا ۲۰تن میوه به صورت هوشمند از طریق سامانه بازرگام در مرکز استان توزیع شده است.

به گفته رئیس سازمان تعاون روستایی استان، طرح توزیع کالاهای اساسی از طریق سامانه بازرگام به زودی در سایر شهرستان های استان نیز راه اندازی می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.