پیام استاندار سیستان وبلوچستان به مناسبت روز معلم

استاندار سیستان و بلوچستان به مناسبت فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استادشهید مرتضی مطهری و هفته گرامیداشت مقام معلم با صدور پیامی، این مناسبت را به معلمان و جامعه فرهنگیان استان تبریک گفت.

 در بخشی از این پیام آمده است: دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت فیلسوف و استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری، یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهیخته و فرهنگ سازی است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، زیباترین جلوه‌های ایثار و تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته اند.

در این پیام حسین مدرس خیابانی افزود: بر اساس اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تربیتِ معلم امری مهم است که زیربنای تحول در مدارس و جامعه به شمار می‌آید.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: هر کشوری که می‌خواهد پیشرفت کند باید آموزش و پرورش در راس برنامه‌ها و فعالیت‌های مسئولان آن کشور باشد و بدون حضور فعال معلمان توسعه پایدار محقق نمی‌شود.

وی در این پیام از اهتمام و تلاش معلمان و استادان سیستان و بلوچستان در برهه‌های سخت به ویژه از زمان شیوع ویروس‌کرونا قدردانی کرد و از آنان خواست: همچنان با تلاش و کوشش ایثارگرانه خود در پویایی بخشیدن به جریان آموزش، به تقویت آرامش در خانواده‌ها و جامعه و کاهش زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا کمک کنند و همچنان با خلق تصاویری ایثارگرانه از مجاهدت علمی و آموزشی، به رسالت خود به شایستگی عمل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار