سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار کرونا در استان کرمان را اعلام کرد.

سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

او گفت: هم اکنون موارد بستری قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان، ۴۹ نفر است که از این تعداد، ۲۴ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۰ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۲۲ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری هستند.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان موارد جدید بستری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمان ۱۶ مورد، شامل: ۷ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۰ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۰ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۸ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

او می‌گوید: تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، یک فرد ۸۳ ساله در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان بوده است.

به گفته صحبتی مجموع جان باختگان کرونا ویروس از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۵ هزار و ۶۳۶ نفر رسیده است.

او گفت: میزان واکسن تزریق شده کرونا برای جمعیت بالای ۱۲ سال از ابتدا تاکنون در استان کرمان در نوبت اول ۲ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۳۸۰ نفر، در نوبت دوم ۲ میلیون و ۵۹ هزار و ۴۵۰ نفر و در نوبت سوم ۸۶۳ هزار و ۵۷۷ نفر بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار