دیدار نهایی مسابقات جام رمضان بین دو تیم هیات هندبال سبزوار و ستارگان خراسان برگزار شد که تیم سبزواری برنده این مسابقه شد.

در دیدار نهایی مسابقات جام رمضان دو تیم هیات هندبال سبزوار و ستارگان هیات هندبال سبزوار فاتح مسابقات هندبال جام رمضان ۱۴۰۱ شدخراسان مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

این بازی با قضاوت آقایان امیر زارعی و حسین خاکی در سالن شهید بهشتی مشهد انجام شد.

دو تیم در یک بازی پایاپای نیمه اول را با نتیجه ۱۰-۱۰ مساوی به اتمام رساندند، این مسابقه حساس با فراز و نشیب فراوان در پایان نیمه دوم هم با نتیجه ۱۹ بر ۱۹ به اتمام رسید تا مسابقه در وقت‌های اضافه ادامه پیدا کند، اما وقت‌های اضافه هم نتوانست برنده این جدال سنگین را مشخص کند.

بنابراین مشخص شدن قهرمان در گرو پرتاب‌های پنالتی قرار گرفت، سرانجام در یک دوئل تمام عیار پس از پرتاب ۱۰ پنالتی این تیم سبزوار بود که توانست با گل کردن پنالتی آخر خود و همچنین مهار آخرین پنالتی حریف برنده میدان شود و به عنوان قهرمانی دست یابد و تیم ستارگان خراسان نیز به عنوان نائب قهرمانی رضایت داد.

در مسابقه رده بندی نیز دو تیم ستاره ساز و شهرک صنعتی فریمان با قضاوت آقایان بهزاد قندی و میلاد زارعی در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که تیم شهرک صنعتی فریمان علی رغم پیش بودن از حریف خود تا اواسط نیمه دوم مسابقه به یکباره کنترل مسابقه را از دست داد و در نهایت این تیم ستاره ساز بود که توانست با نتیجه ۳۱ بر ۲۹ بر تیم شهرک صنعتی فریمان غلبه کند و عنوان سومی را ازآن خود کند. تیم فریمان قهرمان اخلاق این دوره از مسابقات شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.