دیدار نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس با امام جمعه و شهردار بخش طغرالجرد در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

نماینده مردم‌ زرند و کوهبنان گفت: فرمایشات مقام‌معظم‌رهبری فصل الخطاب است.

عفت شریعتی گفت: مسائل مهمی در کشور در حال اجراست و همواره فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب برای تمام مجموعه هاست.

حجت الاسلام یاور نجم الدینی امام جمعه بخش طغرالجرد با استناد به کلام نورانی مولای متقیان گفت: همانطور که دنیا لهجه دارد روز قیامت هم برخی‌ها لهجه دارند چه خوب است که لهجه روز قیامت ما حب الله باشد.

به گفته حجت الاسلام نجم الدینی ما در دنیا سیر نمی‌شویم، اما خدمت به خلق الله انسان را به سیری می‌رساند که در ادامه رضایت خداوند کسب می‌شود و در نهایت انسان ارزشمند و با قیمت می‌گردد.

امام جمعه بخش طغرالجرد گفت: مردم دوست دارند که جلسه حضوری با حضرتعالی داشته باشند تا امیدواری آنان افزون شود چرا که مقام معظم رهبری بر امیدواری تاکید فراوان دارند.

به گفته امام جمعه طغرالجرد: مردم انقلابی بخش توقع دارند که از نیرو‌های جوان در مسئولیت‌ها استفاده شود تلاش کنیم تاوحدت و همدلی همچنان بر شهرستان حاکم باشد.

حجت الاسلام نجم الدینی گفت: باید دولت را کمک کنیم چرا که مردم به اسلام و انقلاب علاقمند هستند و خواهان ترقی و پیشرفت کشور هستند.

به گفته حجت الاسلام نجم الدینی در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... جلسات مکرری در بخش برگزار شده، اما چون منطقه کارگری است باید عنایت ویژه‌ای به این قشر عزیز شود.

امام جمعه طغرالجرد گفت: بخش طغرالجرد بهشت معادن زغال سنگ است، اما مردم منطقه با مشکلات فراوان دسته و پنجه نرم می‌کنند.

در ادامه  عفت شریعتی کوهبنانی با تبریک عید سعید فطر گفت: مسائل مهمی در کشور در حال اجراست و همواره فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب برای تمام مجموعه هاست.

به گفته  شریعتی: وقتی دلگرمی در مسئولین نباشد مسائل اساسی در محاق قرار می‌گیرد با توجه به نیاز‌های کشور باید سرعت خدمت در مسائل اجرایی افزون شود.

نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان گفت: همدلی و همراهی بین مسئولین باعث سامان دهی و پیشرفت کار‌ها و امورات می‌شود.

به گفته  شریعتی: راه انداری اتاق‌های اندیشه ورز در شهرستان و بخش طغرالجرد ضروری است تا نیاز‌ها دسته بندی و با جدیت پیگیری شوند.

 شریعتی کوهبنانی گفت: از نظر صنعتی و کشاورزی بخش طغرالجرد ظرفیت‌های خاصی دارد باید اولویت‌ها دسته بندی تا پیگیری امور سهل‌تر شود.

به گفته نماینده مردم‌زرند و کوهبنان در مجلس آمریکایی‌ها در صددند بین کشور‌های همسایه با ایران اسلامی اختلافاتی ایجاد کنند، اما هرگز راه به جایی نخواهند برد.

نماینده مردم‌زرند و کوهبنان گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال تولید دانش بنیان و اشتغال زایی مزین شده باید عنایت به سرمایه گذاران داشته باشیم و از طرفی حق و حقوق کارگران هم مد نظر باشد.

به گفته شریعتی: سرما زدگی سال قبل خسارت فراوانی به کشاورزان شهرستان‌های زرند و کوهبنان ایجاد کرد لذا پیگیری از وزرات کشاورزی و نفت در دستور کار قرار گرفت.

عفت شریعتی گفت: باید تلاش کنیم که هفته فرهنگی کوهبنان تدوین شود تا ظرفیت‌های فرهنگی، علمی و آموزشی، علما، دانشمندان، سرداران شهید و فرهیختگان شهرستان و بخش طغرالجرد بیشتر معرفی گردند.... در ادامه شهردار بخش طغرالجرد گفت: دستگاه‌ها و ماشین الات شهرداری فرسوده هستند و ارزش افزوده بر اساس سرانه جمعیت پرداخت می‌شود که جوابگوی شهرداری نیست.

او می‌گوید: تاکنون حدود ۴۰ هزار متر زیر سازی معابر سلمانشهر انجام شده که آماده آسفالت هستند، اما با کمبود اعتبار مواجه هستیم.

سلطانی گفت: عملیات جدول گذاری، سر و سامان دادن به پارک‌ها و معابر، رفع نقطه حادثه خیز ورودی شهر کانشهر در دستور کار قرار دارد.

او می‌گوید: کمبود امکانات ورزشی، نداشتن سالن کنفرانس، کمبود پارک ویژه بانوان، فضای سبز، امکانات رفاهی و فرهنگی، عدم روشنایی برخی معابر اصلی و فرعی از جمله مشکلات بخش طغرالجرد هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار