دستگیری سارقان علائم راهداری و ساختمان‌های نیمه کاره در اشتهارد

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از دستگیری سارقان علائم راهداری و ساختمان‌های نیمه کاره و کشف تعداد ۳۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ علی عزیزی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت علائم راهنمایی و رانندگی و راهداری و همچنین تعدادی از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان اشتهارد، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او گفت: ماموران پلیس در بررسی صحنه‌های سرقت و با بررسی‌های فنی متوجه شدند اکثر این سرقت‌ها توسط یک تیم دو نفره صورت گرفته که اقدامات جهت شناسایی اعضای این تیم آغاز گردید.

سرهنگ عزیزی گفت: عوامل پلیس آگاهی این فرماندهی پس از شناسایی اعضای این گروه با انجام اقدامات پلیسی، طی خبر واصله متوجه شدند متهمان در حال انجام سرقت علائم راهداری می‌باشند که بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند که سارقان در مواجه با ماموران قصد فرار داشته که با هوشیاری پلیس مجبور به تسلیم شدند.

او می گوید: در روند رسیدگی به این پرونده، ۲ نفر سارق دستگیر که به ۱۱ فقره سرقت علائم راهنمایی و رانندگی و ۲۰ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کردند.

به گفته  فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به دستگاه قضایی، با قرار وثیقه روانه زندان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.