همزمان با ماه مبارک رمضان، ۱۳ هزار افطاری ساده در پویش اطعام مهدوی بین مددجویان و نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

آقای محمدی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری از توزیع بیش از ۷۵ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان و مددجویان زیرپوشش این نهاد در ماه مبارک رمضان در قالب پویش توزیع غذای گرم خبر داد.

۱۳ هزار افطاری ساده در پویش اطعام مهدوی بین مددجویان زیرپوشش این نهاد و نیازمندان استان توزیع شد.


بیشتر بخوانید

طبخ و توزیع بیش از یک هزار پرس غذا بین نیازمندان در شهرکرد


ارزش ریالی طرح افطاری ساده، اطعام مهدوی و توزیع بسته مواد غذایی بیش از ۸۰ میلیارد ریال بود که از سوی خیران و نیکوکاران تامین و تهیه گردید.

هم‌اکنون بیش از پنج هزار و ۱۰۱ کودک یتیم و محسنین در استان زیرپوشش این نهاد قرار دارند.

در ماه مبارک رمضان یک هزار و ۸۲۵ حامی جدید به تعداد حامیان استان اضافه شد و دو هزار و ۵۰۰ فرزند زیرپوشش این حامیان قرار گرفتند.

از ابتدای اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در کمیته امداد استان که از سال ۸۷ آغاز شد، ۱۵ هزار و ۱۰۳ حامی حقیقی و ۱۶ حامی حقوقی از فرزندان ایتام و محسنین استان حمایت می‌کنند.

مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

۷۴۰ پایگاه کمیته امداد در محل مصلای‌ها، مراکز برگزاری نماز عید فطر و مراکز نیکوکاری برای دریافت زکات فطریه مردم استان در روز عید فطر بر پا شد و برای پرداخت غیرحضوری زکات فطریه نیز از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۵*۰۳۸*۸۸۷۷*، شماره کارت بانکی ۹۴۹۴ـ۵۰۰۵ـ۹۹۷۹ـ۶۰۳۷ (فطریه عام)، ۷۷۶۰ـ۵۰۰۶ـ۹۹۷۹ـ۶۰۳۷ (فطریه سادات)، ۶۰۳۵ـ۵۰۰۷ـ۹۹۷۹ـ۶۰۳۷ (کفاره غیرعمد) و ۴۳۰۲ـ۵۰۰۸ـ۹۹۷۹ـ۶۰۳۷ (کفاره عمد) در نظر گرفته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.