داور همدانی برای قضاوت در بسکتبال کاپ آسیا انتخاب شد.

رئیس هیات بسکتبال همدان گفت: «هادی سالم» داور بین المللی این استان برای قضاوت در رقابت‌های بسکتبال کاپ ۲۰۲۵ آسیا انتخاب شد.

پرویز ریحانی گفت: ۲ داور از کشورمان در رقابت‌های بسکتبال انتخابی آسیاکاپ ۲۰۲۵ قضاوت می‌کنند که هادی سالم از همدان خواهد بود.

به گفته او رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا به میزبانی قطر برگزار خواهد شد و هادی سالم که پیش از این بار‌ها در کاپ‌های جهانی و آسیا قضاوت داشته، برای این مسابقات نیز انتخاب شده است.

رئیس هیات بسکتبال همدان گفت: محمد دوست دیگر داور بین المللی بسکتبال استان سمنان در بازی‌های انتخابی کاپ آسیا ٢٠٢٥ قطر قضاوت خواهد کرد.

ریحانی گفت: این داور اسدآبادی از جوانان با استعداد بسکتبال استان همدان و یکی از ۱۲ داور بین المللی کشور است که ۱۰ سال پیش موفق به اخذ مدرک بین المللی در کشور امارات شد و تاکنون در چندین تورنمنت بین المللی قضاوت کرده و در بازی‌های لیگ برتر نیز بار‌ها سوت زده است.

این داور بسکتبال کشورمان نیز در خصوص انتخابش برای قضاوت در بازی‌های آسیایی گفت: خوشحالم در این لیست قضاوت مسابقات کاپ آسیا قرار گرفته‌ام.

«هادی سالم»  گفت: از آمادگی خوبی برخوردار هستم و قضاوت در لیگ برتر بسکتبال کشور شرایط روحی و جسمانی خوبی را برای ما رقم زده است.

او گفت: انتخابم برای رقابت‌های آسیاکاپ ۲۰۲۵ افتخار ارزنده‌ای است و تمام تلاش خود را برای ارائه عملکرد مطلوب در این مسابقات بکار می‌گیرم.

این داور همدانی در سال ۲۰۱۲ به جمع داوران بین المللی بسکتبال پیوست و تاکنون در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و غرب آسیا و نیز لیگ برتر کشور قضاوت‌های موفقی داشته است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار