درصدد تقویت اعتماد فعالان اقتصادی به سیاست‌های دولت هستیم

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: رویکرد ما در این وزارت خانه بر این است که انگیزه و اعتماد از دست رفته فعالان اقتصادی به سیاست‌های دولت بازگردد.

آقای سید احسان خاندوزی روز سه شنبه در دیدار با فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی گفت : در وزارت اقتصاد و دارایی به عنوان یک تفاهم و دستور کار مشترک تعهد کرده ایم که این وزارت باید در بین دستگاه‌های دولتی، مدعی العموم تولید کنندگان و صادرکنندگان باشد.

حتی اگر خود تولید کنندگان و صادرکنندگان ما به دلایل زیادی اصرار بر حل برخی از مسایل و اجحاف‌ها و تغییرات و تحولات غیرقابل پیش بینی که مخل اقتصاد و تجارت است نداشته باشند ما در وزارت اقتصاد باید به نیابت از کارآفرینانان کشور از سایر دستگاه‌ها بخواهیم در امر مقررات گذاری‌های صنعتی، معدنی، کشاورزی، انرژی و نیرو به ترتیبی عمل کنند که انگیزه و اعتماد از دست رفته فعالان اقتصادی به سیاست‌های دولت بازگردد.

 مسئولیت ما در دولت و مجلس شورای اسلامی این است که بتوانیم انگیزه بخش و امید آفرین باشیم برای اینکه کارآفرینان در بخش‌های تولید و صادرات کشور بیش از پیش بدرخشند و فاتح بازار‌های داخلی و منطقه باشند.

کار دشواری است، زیرا بسیاری از تصمیمات بیرون از حوزه اختیارات وزارت اقتصاد و دارایی است، اما می‌توانیم با توجه به ابزار‌ها و اهرم‌هایی که در اختیار داریم کمک کنیم.

با این افق خیلی فاصله داریم و راه‌های زیادی در این مسیر باقیمانده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.